Супермаркет у Британії збирається повністю позбутися пластикових упаковок
Мережа робитиме це поступово, періодично проводячи опитування покупців

Британська мережа супермаркетів Waitrose має намір випробувати інноваційні технології на своєму магазині в Оксфорді, пише Retail Detail, на який посилається retail.ru.
Ця ініціатива дозволить мережі позбутися багатьох тисяч тонн пластикової упаковки і підтримає світовий тренд щодо зниження споживання пластику, вважають представники мережі. Однак вони побоюються втратити покупців після впровадження нових правил.
В рамках «тестового магазину» Waitrose випробує першу концепцію «вибирай і змішуй» для заморожених фруктів без упаковки. Також пропонуються розливне вино і пиво, заправка чистячих засобів (у співпраці з бельгійською компанією Ecover) і екологічні упаковки для макаронних виробів, рису, зерна, бобових, сухофруктів і насіння. Клієнти зможуть взяти додому мелену каву в багаторазовій коробці.
Свіжі овочі і фрукти було вилучено з пластикової упаковки. Покупці можуть «позичити» багаторазові коробки в магазині після гарантійної застави в 5 фунтів.
«Буде цікаво подивитися, які концепції сподобаються нашим клієнтам, – сказав менеджер зі сталого розвитку Тор Харріс. – Ми знаємо, що ми не ідеальні і у нас ще багато роботи, але ми вважаємо, що це інноваційний спосіб досягнення чогось іншого».
Спочатку Waitrose має намір з'ясувати, чи хочуть покупці змінити свою поведінку при здійсненні покупок. Тому у покупців, як і раніше, буде можливість вибирати упаковані продукти в різних відділах нарівні з продуктами в багаторазовій упаковці.
Експеримент триватиме до 18 серпня і буде супроводжуватися масштабним опитуванням клієнтів.
Ніколи раніше супермаркет не впроваджував концепцію без упаковки в такому великому масштабі, стверджує мережа, яка запускає пробний проект під назвою «Waitrose Unpacked».
Ця ідея повинна в кінцевому підсумку допомогти заборонити використання пластикової упаковки в магазинах.
Більше про майбутнє багаторазової упаковки – в матеріалі Mind «Як позбутися світової проблеми з пластиком: дилема великого бізнесу».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].