Харчовий гігант Nestlé припинив чинити спротив системі маркування Nutri-Score і пообіцяв маркувати свої продукти відповідно до системи по всій Європі. Довгий час швейцарська компанія була проти європейського харчового маркування і навіть винайшла свою альтернативу, однак дуже суперечливу, пише Retail Detail.
На першому етапі виробник таких брендів, як KitKat і Nesquik, маркуватиме свої продукти, що продаються в країнах, де Nutri-Score вже офіційно представлений, таких як Бельгія та Франція. В решті країн Європи компанія запровадить цю систему протягом двох років.
Гендиректор Nestlé France П'єр-Александр Теуль визнає, що отримати оцінку A (дуже добре) по кожному продукту буде неможливо, але каже, що його компанія буде до цього йти.
Система маркування Nutri-Score аналізує позитивні і негативні складники харчових продуктів. Темно-зелений (з буквою A) означає, що показник корисності продукту дуже хороший, і його рекомендується купувати, в той час як мітка E (червона ) означає, що показник поганий і продукту слід уникати.
Система була розроблена у Франції, потім поширилася по всій Європі, оскільки вона досить зрозуміла покупцям і, згідно з дослідженнями, також є найбільш імовірною системою, яка дійсно впливає на покупки людей.
Nestle розробив свій власний «Evolved Nutritional Label» разом з іншими лідерами в харчовій промисловості (Coca-Cola, Mars, Mondelez, PepsiCo і Unilever), але це було спірним рішенням, оскільки дана програма була лояльною до нездорових продуктів. Mars вже вийшов з цієї угоди в березні 2018 року, інші послідували за ним у листопаді 2018 року.