Зелений – купуй, червоний – ні: Nestle буде маркувати свої продукти за європейською системою
Маркування було розроблене у Франції, потім поширилося по всій Європі

Харчовий гігант Nestlé припинив чинити спротив системі маркування Nutri-Score і пообіцяв маркувати свої продукти відповідно до системи по всій Європі. Довгий час швейцарська компанія була проти європейського харчового маркування і навіть винайшла свою альтернативу, однак дуже суперечливу, пише Retail Detail.
На першому етапі виробник таких брендів, як KitKat і Nesquik, маркуватиме свої продукти, що продаються в країнах, де Nutri-Score вже офіційно представлений, таких як Бельгія та Франція. В решті країн Європи компанія запровадить цю систему протягом двох років.
Гендиректор Nestlé France П'єр-Александр Теуль визнає, що отримати оцінку A (дуже добре) по кожному продукту буде неможливо, але каже, що його компанія буде до цього йти.
Система маркування Nutri-Score аналізує позитивні і негативні складники харчових продуктів. Темно-зелений (з буквою A) означає, що показник корисності продукту дуже хороший, і його рекомендується купувати, в той час як мітка E (червона ) означає, що показник поганий і продукту слід уникати.
Система була розроблена у Франції, потім поширилася по всій Європі, оскільки вона досить зрозуміла покупцям і, згідно з дослідженнями, також є найбільш імовірною системою, яка дійсно впливає на покупки людей.
Nestle розробив свій власний «Evolved Nutritional Label» разом з іншими лідерами в харчовій промисловості (Coca-Cola, Mars, Mondelez, PepsiCo і Unilever), але це було спірним рішенням, оскільки дана програма була лояльною до нездорових продуктів. Mars вже вийшов з цієї угоди в березні 2018 року, інші послідували за ним у листопаді 2018 року.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].