Аналітичний сервіс Sensor Tower опублікував звіт про прибутки мобільних додатків за перше півріччя 2019 року. За даними компанії, користувачі App Store і Google Play в загальному за цей період витратили на платформах $39,7 млрд – це на 15,4% більше за аналогічний показник минулого року – тоді було витрачено $34,4 млрд, пише vc.ru.
Найбільшу суму витратили користувачі App Store – $25,5 млрд. Це майже на 80% більше витрат в Google Play: на майданчику за півроку витратили $14,2 млрд. При цьому платформа Google показує більший ріст прибутковості порівняно з даними за аналогічний період в 2018 році – 19,6% проти 13,2% у Apple.
Виручка розробників Google Play і App Store в перших половинах 2018 і 2019 року
Найбільше серед неігрових додатків заробив Tinder – на нього витратили $497 млн на обох майданчиках.
На другому місці йде Netflix з $399 млн, що відмовився від функції оформлення підписки в додатку на iOS, щоб уникнути комісії App Store.
Найчастіше користувачі скачують WhatsApp, Messenger, Tik-Tok і Instagram.
Sensor Tower звернув увагу на витрати користувачів на мобільні ігри. В App Store вони досягли $17,6 млрд, в Google Play – $12 млрд. Найбільше заробили розробники ігор Honor of Kings, Fate/Grand Order, Monster Strike, Candy Crush Saga і PUBG Mobile. При цьому на пристрої, крім PUBG, найчастіше завантажували Color Bump 3D і Garena Free Fire.