На які додатки користувачі App Store і Google Play витратили найбільше грошей
За півроку сумарно на додатки було витрачено $39,7 млрд

Аналітичний сервіс Sensor Tower опублікував звіт про прибутки мобільних додатків за перше півріччя 2019 року. За даними компанії, користувачі App Store і Google Play в загальному за цей період витратили на платформах $39,7 млрд – це на 15,4% більше за аналогічний показник минулого року – тоді було витрачено $34,4 млрд, пише vc.ru.
Найбільшу суму витратили користувачі App Store – $25,5 млрд. Це майже на 80% більше витрат в Google Play: на майданчику за півроку витратили $14,2 млрд. При цьому платформа Google показує більший ріст прибутковості порівняно з даними за аналогічний період в 2018 році – 19,6% проти 13,2% у Apple.
Виручка розробників Google Play і App Store в перших половинах 2018 і 2019 року

Найбільше серед неігрових додатків заробив Tinder – на нього витратили $497 млн на обох майданчиках.
На другому місці йде Netflix з $399 млн, що відмовився від функції оформлення підписки в додатку на iOS, щоб уникнути комісії App Store.
Найчастіше користувачі скачують WhatsApp, Messenger, Tik-Tok і Instagram.
Sensor Tower звернув увагу на витрати користувачів на мобільні ігри. В App Store вони досягли $17,6 млрд, в Google Play – $12 млрд. Найбільше заробили розробники ігор Honor of Kings, Fate/Grand Order, Monster Strike, Candy Crush Saga і PUBG Mobile. При цьому на пристрої, крім PUBG, найчастіше завантажували Color Bump 3D і Garena Free Fire.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].