Автовиробник Tesla хоче зробити виробництво Model Y максимально ефективним. Крім «урізання» довжини кабелів, планується перейти від штампування і складання окремих деталей до відливання більшої частини корпусу цілком на одній гігантської установці.
Як стало відомо Electrek, компанія запатентувала гігантську ливарну установку, яка дозволить виготовляти більшу частину кузова Model Y у вигляді єдиної деталі. Про цей проект засновник компанії Ілон Маск розповідав ще на початку року, і ось він втілюється в реальність.
В даний час на фабриках Tesla деталі корпусу штампують на безлічі окремих машин. Потім компоненти з'єднуються зусиллями працівників-людей або роботизованих систем. Так само працюють і інші виробники автомобілів. Але Маск наполягає, що в нинішньому вигляді процес недостатньо ефективний, і його треба модифікувати.
У Tesla сподіваються, що нова ливарна установка скоротить час збірки, експлуатаційні витрати і необхідну для організації складання площу. Це дозволить вчасно налагодити масовий випуск Model Y на заводі Fremont.
Можливо, новий підхід буде спочатку впроваджений на китайській Gigafactory 3, будівництво якої триває рекордними темпами.
Раніше повідомлялося, що Tesla готується радикально скоротити довжину кабелів в своїх нових електромобілях, запровадивши революційно нову архітектуру проводки. Це необхідно, щоб полегшити складання автомобілів роботами.