Європейський суд зобов’язав сайти з кнопкою «Like» від Facebook попереджати про збір даних

Ці сайти несуть таку ж відповідальність перед користувачами, як і сама соцмережа

фото www.flickr.com/photos/sofiabudapest

Сайти, на яких є кнопка «Like» Facebook, несуть відповідальність за збір особистих даних користувачів нарівні з цієї соцмережею. Так вирішив Європейський суд (Люксембург), передає Інтерфакс-Україна.

Згідно з його постановою, інтернет-сторінки в таких випадках зобов'язані попереджати відвідувачів про те, що їх дані передаються співробітникам Facebook, і пояснювати, з якою метою це робиться.

При цьому відповідальність за їхню подальшу обробку лежить тільки на соцмережі, і інші сайти не мають права приймати рішення, пов'язані з цим процесом. Суд зазначив, що, публікуючи кнопку «Подобається», сайт прагне оптимізувати свою рекламу і отримати економічну вигоду.

Дана справа розглядалася судом в зв'язку зі зверненням Товариства захисту прав споживачів у федеральній землі Північний Рейн – Вестфалія, яке звинуватило німецький інтернет-магазин одягу Fashion ID в зборі даних користувачів без їх згоди.

Як говориться в постанові суду, Fashion ID інтегрував в свій сайт кнопку «Gefallt mir» (по-німецьки: «Подобається»), що призвело до того, що дані користувача, який відкриває сторінку магазину, направляються в ірландський офіс Facebook.

 «Очевидно, що ця передача відбувається без відома самого користувача і незалежно від того, чи зареєстрований він в соцмережі», – йдеться в постанові.

До Європейського суду звернувся Вищий земельний суд в Дюссельдорфі, в який було подано позов проти Fashion ID, за роз'ясненням правозастосування положень законів ЄС про захист особистих даних.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS