Компанія Apple почала показувати на своїх пристроях з iOS 12 і 13 попередження про несправну батарею, якщо на iPhone встановлений неоригінальний акумулятор або якщо його замінювали в несертифікованому сервісному центрі, пише vc.ru.
За даними видання, повідомлення з'являється біля розділу «Стан батареї» в налаштуваннях – воно попереджає про те, що користувач повинен провести сервісне обслуговування. При цьому не має значення, яка батарея встановлена – оригінальна або від стороннього виробника. Якщо авторизований сервісний центр не перевірить пристрій, смартфон не буде показувати дані про стан батареї.
Експерти iFixit провели експеримент на iPhone XS з операційною системою iOS 12 і 13. За даними YouTube-каналу TheArtofRepair, який першим повідомив про проблему, це ж саме відбувається з iPhone XR і XS Max.
Мета такого нововведення однозначна: Apple хоче, щоб користувачі використовували тільки оригінальні комплектуючі та ремонтували свої пристрої в офіційних сервісних центрах, відзначає видання.
Однак раніше користувачі вже неодноразово скаржилися, що в сервісних центрах Apple стикаються з шахрайством: їм повідомляли, що поломка набагато серйозніша, ніж здається, і брали за ремонт пристрою набагато більші кошти, ніж потрібно для ремонту незначної несправності.
Більше про це в матеріалі «Apple штучно завищує ціну на ремонт своїх гаджетів, обманюючи користувачів – розслідування».
Як повідомлялося, Apple примусить користувачів ремонтувати гаджети тільки в її сервісних центрах, оскільки лоббі компанії змусило комітет Конгресу відкласти законопроект, який би давав «право на вільний ремонт».