Apple примусить користувачів ремонтувати гаджети тільки в її сервісних центрах

Apple примусить користувачів ремонтувати гаджети тільки в її сервісних центрах

Лоббі компанії змусило комітет Конгресу відкласти законопроект, який би давав «право на вільний ремонт»

Apple примусить користувачів ремонтувати гаджети тільки в її сервісних центрах
фото DR

Apple не дозволяє користувачам ремонтувати гаджети компанії в будь-яких інших точках і вимагає звертатися тільки до своїх сервісних центрів. Для цього компанія використовує залякування і маніпуляції, стверджує видання The Verge.

Лобіст, який працює на Apple, спокійно зумів змусити владу Каліфорнії відкласти закон про так зване «право на вільний ремонт».

У березні 2019 року в Каліфорнії був запропонований до розгляду законопроект Right to Repair («Право на ремонт»), який після вступу в силу заборонить великим виробникам, в тому числі Apple, примушувати користувачів ремонтувати свої гаджети тільки в фірмових або авторизованих сервісних центрах. Apple виступає категорично проти прийняття цього законопроекту

Лобіст Род Дірідон, який працює безпосередньо на Apple, нещодавно зустрівся з членами Комітету з конфіденційності та захисту прав споживачів, який розглядав законопроект.

Лобіст стверджував, що споживачі можуть завдати собі шкоди, якщо вони випадково проколють легкозаймисті літій-іонні акумулятори в своїх телефонах.

Законопроект відклали до 2020 року, оскільки представник Apple розповів, що якщо намагатися полагодити iPhone в неспеціалізованих точках, то це призведе до вибуху батареї.

Тільки в минулому кварталі Apple продала iPhone на $31 млрд, і саме в цьому кварталі продажі iPhone сповільнилися, тому компанія зацікавлена в тому, щоб ви продовжували купувати нові телефони, а не ремонтувати їх або замінювати в них батареї, стверджує видання.

Одним з тих, хто виступив проти позиції Apple, став директор правозахисної групи US PIRG Нейтан Проктор, який назвав загрозу для користувачів при самостійному ремонті «абсолютно абсурдною» і додав: «Ми знаємо, що мільйони людей ремонтують свої пристрої Apple. І ще кілька мільйонів звертаються за ремонтом до незалежних фахівців. Давайте не будемо створювати штучні перешкоди для ремонту».

Співзасновник порталу iFixit Кайл Вайнс також скептично оцінив доводи Apple: «Мільйони людей успішно ремонтують свої iPhone. Єдина травма, отримана від самостійного ремонту iPhone, про яку я чув – це поріз пальця об розбите скло екрану смартфона».

Раніше Apple програла в суді проти норвезької майстерні з ремонту телефонів через використання «лівих» дисплеїв.

Нагадаємо, журналісти провели розслідування і зʼясували, що Apple штучно завищує ціну на ремонт своїх гаджетів, обманюючи користувачів.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло