Apple примусить користувачів ремонтувати гаджети тільки в її сервісних центрах
Лоббі компанії змусило комітет Конгресу відкласти законопроект, який би давав «право на вільний ремонт»

Apple не дозволяє користувачам ремонтувати гаджети компанії в будь-яких інших точках і вимагає звертатися тільки до своїх сервісних центрів. Для цього компанія використовує залякування і маніпуляції, стверджує видання The Verge.
Лобіст, який працює на Apple, спокійно зумів змусити владу Каліфорнії відкласти закон про так зване «право на вільний ремонт».
У березні 2019 року в Каліфорнії був запропонований до розгляду законопроект Right to Repair («Право на ремонт»), який після вступу в силу заборонить великим виробникам, в тому числі Apple, примушувати користувачів ремонтувати свої гаджети тільки в фірмових або авторизованих сервісних центрах. Apple виступає категорично проти прийняття цього законопроекту
Лобіст Род Дірідон, який працює безпосередньо на Apple, нещодавно зустрівся з членами Комітету з конфіденційності та захисту прав споживачів, який розглядав законопроект.
Лобіст стверджував, що споживачі можуть завдати собі шкоди, якщо вони випадково проколють легкозаймисті літій-іонні акумулятори в своїх телефонах.
Законопроект відклали до 2020 року, оскільки представник Apple розповів, що якщо намагатися полагодити iPhone в неспеціалізованих точках, то це призведе до вибуху батареї.
Тільки в минулому кварталі Apple продала iPhone на $31 млрд, і саме в цьому кварталі продажі iPhone сповільнилися, тому компанія зацікавлена в тому, щоб ви продовжували купувати нові телефони, а не ремонтувати їх або замінювати в них батареї, стверджує видання.
Одним з тих, хто виступив проти позиції Apple, став директор правозахисної групи US PIRG Нейтан Проктор, який назвав загрозу для користувачів при самостійному ремонті «абсолютно абсурдною» і додав: «Ми знаємо, що мільйони людей ремонтують свої пристрої Apple. І ще кілька мільйонів звертаються за ремонтом до незалежних фахівців. Давайте не будемо створювати штучні перешкоди для ремонту».
Співзасновник порталу iFixit Кайл Вайнс також скептично оцінив доводи Apple: «Мільйони людей успішно ремонтують свої iPhone. Єдина травма, отримана від самостійного ремонту iPhone, про яку я чув – це поріз пальця об розбите скло екрану смартфона».
Раніше Apple програла в суді проти норвезької майстерні з ремонту телефонів через використання «лівих» дисплеїв.
Нагадаємо, журналісти провели розслідування і зʼясували, що Apple штучно завищує ціну на ремонт своїх гаджетів, обманюючи користувачів.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].