Apple штучно завищує ціну на ремонт своїх гаджетів, обманюючи користувачів – розслідування

Apple штучно завищує ціну на ремонт своїх гаджетів, обманюючи користувачів – розслідування

Політика перфекціонізму – міняти всі деталі повністю, навіть якщо пошкодження незначні – дорого обходиться клієнтам

Apple штучно завищує ціну на ремонт своїх гаджетів, обманюючи користувачів – розслідування
скрін-шот Youtube

Оскільки Apple дуже часто вимагає, щоб випущену компанією техніку ремонтували виключно в її сервісних центрах, контролювати цінову політику компанії в цій галузі дуже складно.

Канадський телеканал CBC News провів розслідування, в ході якого вдалося з'ясувати, що представники сервісного центру Apple спеціально накручують ціну на ремонт – просто переконують клієнтів, що масштаби пошкоджень гаджета значно більші, ніж вони є насправді.

У ході експерименту журналісти принесли ноутбук для ремонту. А потім з цим же ноутбуком звернувшись в іншу майстерню. Різниця в ціні за ремонт їх вразила.

В ноутбука MacBook Pro проблема була в мому, що екран був занадто тьмяний.

У сервісному центрі Apple їм сказали, що ремонт обійдеться дорого. По-перше, в MacBook Pro потрапила вода. А значить доведеться міняти всі пошкоджені комплектуючі, як материнська плата і дисплей. І все через те, що Apple дотримується політики повної заміни комплектуючих.

У компанії не прийнято перепоювати окремі елементи. Якщо проблема з одним з шлейфів на материнці – змінюється вся плата. Все разом оцінили в $2060.

Представники іншого сервісного центру, не Apple, спростували будь-який контакт рідиною. Побіжний огляд показав: в ноутбуці зіпсувався один з контактів шлейфа дисплея. Поломка контакту і привела до непрацюючого дисплею.

У зв'язку з тим, що контакт був не зламаний, а лише трохи відігнутий, майстер повернув його на місце. Поставив кришку назад. Відкрив кришку дисплея і ноутбук запрацював, як і раніше. Ремонт зайняв пару хвилин, а його вартість – не більше $150. А, враховуючи, що це недолік конструкції ноутбука, ремонт повинні були виконати безкоштовно по гарантії в авторизованому сервісі Apple, сказали в майстерні.

Різниця майже в $2 000. Репортаж CBC News компанія Apple поки що не коментувала.

CBC News запевняє, що за останні кілька років Apple кардинально змінила політику обслуговування клієнтів і умов ремонту. Сотні власників продукції компанії скаржаться на штучно завищені ціни на ремонт.

Сьогоднішня політика Apple така, що компанія готова гарантувати роботу будь-якого свого пристрою після ремонту тільки в тому випадку, якщо в процесі цього ремонту пошкоджені комплектуючі були замінені повністю.

Apple не терпить «латок». Якщо зламаний шлейф – змінюється вся плата, в яку він вставлений. Прикро лише те, що за такий перфекціонізм бренду змушений платити покупець. Але ж вибір завжди є, пише видання.

З матеріалами internetua.com

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло