Apple штучно завищує ціну на ремонт своїх гаджетів, обманюючи користувачів – розслідування
Політика перфекціонізму – міняти всі деталі повністю, навіть якщо пошкодження незначні – дорого обходиться клієнтам

Оскільки Apple дуже часто вимагає, щоб випущену компанією техніку ремонтували виключно в її сервісних центрах, контролювати цінову політику компанії в цій галузі дуже складно.
Канадський телеканал CBC News провів розслідування, в ході якого вдалося з'ясувати, що представники сервісного центру Apple спеціально накручують ціну на ремонт – просто переконують клієнтів, що масштаби пошкоджень гаджета значно більші, ніж вони є насправді.
У ході експерименту журналісти принесли ноутбук для ремонту. А потім з цим же ноутбуком звернувшись в іншу майстерню. Різниця в ціні за ремонт їх вразила.
В ноутбука MacBook Pro проблема була в мому, що екран був занадто тьмяний.
У сервісному центрі Apple їм сказали, що ремонт обійдеться дорого. По-перше, в MacBook Pro потрапила вода. А значить доведеться міняти всі пошкоджені комплектуючі, як материнська плата і дисплей. І все через те, що Apple дотримується політики повної заміни комплектуючих.
У компанії не прийнято перепоювати окремі елементи. Якщо проблема з одним з шлейфів на материнці – змінюється вся плата. Все разом оцінили в $2060.
Представники іншого сервісного центру, не Apple, спростували будь-який контакт рідиною. Побіжний огляд показав: в ноутбуці зіпсувався один з контактів шлейфа дисплея. Поломка контакту і привела до непрацюючого дисплею.
У зв'язку з тим, що контакт був не зламаний, а лише трохи відігнутий, майстер повернув його на місце. Поставив кришку назад. Відкрив кришку дисплея і ноутбук запрацював, як і раніше. Ремонт зайняв пару хвилин, а його вартість – не більше $150. А, враховуючи, що це недолік конструкції ноутбука, ремонт повинні були виконати безкоштовно по гарантії в авторизованому сервісі Apple, сказали в майстерні.
Різниця майже в $2 000. Репортаж CBC News компанія Apple поки що не коментувала.
CBC News запевняє, що за останні кілька років Apple кардинально змінила політику обслуговування клієнтів і умов ремонту. Сотні власників продукції компанії скаржаться на штучно завищені ціни на ремонт.
Сьогоднішня політика Apple така, що компанія готова гарантувати роботу будь-якого свого пристрою після ремонту тільки в тому випадку, якщо в процесі цього ремонту пошкоджені комплектуючі були замінені повністю.
Apple не терпить «латок». Якщо зламаний шлейф – змінюється вся плата, в яку він вставлений. Прикро лише те, що за такий перфекціонізм бренду змушений платити покупець. Але ж вибір завжди є, пише видання.
З матеріалами internetua.com
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].