Після збільшення, в лютому 2019 року, вартості проїзду на 60%, харківський метрополітен збільшив свої збитки вдвічі. Про це повідомляє Харківський антикорупційний центр.
Збиток КП «Харківський метрополітен» з січня по червень 2019 року склав 54 млн грн. В 2018 році, за перше півріччя збиток підприємства склав 27 млн грн.
При цьому, у 2018 році вартість проїзду в Харківському метро підвищили на 25%, з 4 до 5 гривень (в березні). В 2019 році підвищили вартість проїзду одразу на 60%, з 5 до 8 гривень (збирати по 8 гривень за 1 поїздку в метро почали з 7 лютого).
Тобто, в 2018 збільшивши на 25% вартість проїзду, був в два рази менше збиток, ніж в 2019 році, коли вартість проїзду збільшили на 60%.
Збиток Харківського метрополітену за перше півріччя 2017 року склав 23 млн грн. Вартість проїзду підвищувалась щорічно, в 2017, в 2018 та 2019 роках.
«Харківський метрополітен єдине міське комунальне транспортне підприємство, яке після підвищення вартості проїзду в 2019 році, навпаки тільки збільшило свій збиток. Обом тролейбусним депо та обом трамвайним депо, підвищення вартості проїзду в 2019 році, дозволило скоротити свої збитки, а декому навіть і вийти у прибуток», – йдеться у повідомленні.
Нагадаємо: нещодавно Подільський районний суд Києва за клопотанням Київської місцевої прокуратури наклав арешт на кошти комунального підприємства «Київський метрополітен», які знаходяться на рахунках в «Укрексімбанку», «Ощадбанку», «Промінвестбанку», «УкрСиббанку» , «Індустріалбанку», «Айбокс Банку».
До цього, в червні минулого року, виконавча служба винесла постанову про арешт коштів КП «Київський метрополітен», що перебувають у всіх касах метрополітену та надходять до них. Даний арешт накладено у межах виконавчого провадження, за яким з «Київського метрополітену» стягується 1,8 млрд грн боргу на користь ТОВ «Укррослізинг». Пізніше стало відомо, що Київ розглядає можливість реструктуризації боргу метрополітену.