Британський банк NatWest (National Westminster Bank) тестує голосовий банкінг, який дозволить його клієнтам здійснювати різні банківські операції через голосового помічника Google Assistant. Про це повідомила прес-служба банку, на яку посилається The Guardian.
В тестуванні, яке триватиме 3 місяці, візьмуть участь близько 500 клієнтів банку.
«В пілотній версії системи буде використовуватися інноваційна голосова технологія, що дозволяє клієнтам здійснювати банківські операції через Google-помічник на розумній колонці Google Home або смартфоні», – розповіли в прес-службі банку.
Спочатку користувачі зможуть здійснити тільки вісім дій, наприклад, дізнатися про баланс, даних про останні транзакції і відкладені операції. Відповіді будуть надходити від банку в усній формі, а при запиті з телефону – також з'являтися на екрані.
NatWest обіцяє, що в майбутньому клієнти зможуть здійснювати за допомогою голосового помічника багато інших операцій – переказувати гроші, оплачувати рахунки та ін.
Для доступу до рахунку клієнтам банку потрібно буде вимовити дві цифри з нового чотиризначного пароля, що відрізняється від PIN-коду карти і діє тільки для голосових операцій з рахунком.
У NatWest пообіцяли, що Google не буде зберігати дані про паролі користувачів.