Microsoft Corp заявила,що використовуватиме технологію трасування променів в реальному часі від Nvidia Corp, щоб надавати гравцям відеогри Minecraft більш реалістичну графіку на персональних комп’ютерах. Про це повідомляє Reuters.
Трасування променів в реальному часі або здатність чипу імітувати, як світлові промені відображаються у візуальній сцені, допомагає відеоіграм та іншій комп’ютерній графіці більш реалістично передавати тіні та відображення.
Як повідомлялось, минулого тижня Nvidia оприлюднила квартальні результати, які перевершили очікування Уолл-стріт і повідомила,що її прибутковість росте завдяки новим високоякісним графічним чипам для геймерів.
Окрім Minecraft, така ж графічна технологія використовуватиметься і в «Call of Duty: Modern Warfare» (від Activision Blizzard), «Watch Dogs: Legion» (від Ubisoft Toronto) та «Synced: Off Planet» (від Tencent NExT Studios), повідомила Nvidia.
Minecraft – інді-гра, яка дає гравцю тривимірний світ,що складається з кубиків, який він сам може змінювати. Ця особливість робить гру схожою на конструктор Lego. Minecraft не ставить перед гравцем конкретних цілей, натомість він отримує повну свободу: він може досліджувати світ, добувати корисні копалини, вступати в бій із супротивниками та інше.
Станом на травень 2019 року у світі було продано 176 млн копій на усіх платформах, що робить гру найбільш продаваною в історії.
Нагадаємо: компанія Nvidia, яка розробляє графічні процесори, вийшла на перше місце в світовому рейтингу компаній, найбільш прибуткових для інвесторів. З 2014 по 2018 рік середня загальна прибутковість від володіння акціями Nvidia склала 54,4%. Саме з цією компанією пов'язують головні надії у розвитку штучного інтелекту.