Адміністрація морських портів (АМПУ) розпочала реалізацію проекту з експлуатаційного днопоглиблення обсягом 1,85 млн кубометрів у Бердянському морському порту. Про це повідомляє прес-служба АМПУ.
До морського порту Бердянськ 21 серпня прибув земснаряд «DUNAY» – перше з трьох суден днопоглиблювального флоту підрядника, який за договором за ДП «АМПУ» має відновити паспортні глибини цього українського порту на Азовському морі.
«Початок експлуатаційного днопоглиблення – це важлива подія для морського порту Бердянськ. Зменшення глибин негативно відбивається на конкурентоспроможності нашого порту та ефективності роботи портових операторів. Перед підрядником стоїть масштабна задача – провести днопоглиблення загальним обсягом 1,8 млн куб. м. Перший земснаряд вже став до роботи в акваторії порту, ми очікуємо, що в вересні флот підрядника почне роботу в акваторії Бердянського порту у повному складі»,– зазначив начальник Бердянської філії ДП «АМПУ» Олександр Барчан.
Планується, що до багаточерпакового земснаряду «DUNAY» у вересні приєднається землесос, який буде здійснювати днопоглиблення на підхідному каналі порту, а біля кордону причалів працюватиме шаланда з грейфером.
Задля забезпечення відновлення паспортних глибин у порту Бердянськ Адміністрація морських портів провела тендер у системі електронних закупівель ProZorro та наприкінці травня підписала договір з переможцем – ТОВ «Спеціалізоване технічне бюро Азимут». Економія за підсумками тендеру склала понад 75 млн грн.
Згідно з договором, загальний обсяг робіт, який має виконати підрядник в порту Бердянськ складає 1,85 млн куб. м. Основні роботи (1,39 млн куб. м) необхідно буде провести на підхідному каналі, 466 000 куб. м – в акваторії порту. Половину обсягу контракту підрядник має завершити вже до кінця поточного року.
Разом із флотом підрядника, в морському порту Бердянськ продовжує працювати землесос АМПУ «Меотида». Він виконує роботи на лімітуючій ділянці підхідного каналу.
Нещодавно Адміністрація морських портів звернулася до прем’єр-міністра Володимира Гройсмана з листом, в якому вимагає ухвалення на найближчому засіданні уряду п'ять рішень, які є «життєво необхідні для портової галузі».
Нагадаємо: у липні АМПУ і Одеська міськрада створили робочу групу з метою будівництва альтернативної дороги, яка повинна з'єднати об'їзну дорогу Одеси з магістральним шляхопроводом Одеського морського порту в об'їзд житлових кварталів міста.