АМПУ розпочала проект з днопоглиблення у Бердянському морському порту
Підрядник проведе днопоглиблення загальним обсягом 1,8 млн куб. м

Адміністрація морських портів (АМПУ) розпочала реалізацію проекту з експлуатаційного днопоглиблення обсягом 1,85 млн кубометрів у Бердянському морському порту. Про це повідомляє прес-служба АМПУ.
До морського порту Бердянськ 21 серпня прибув земснаряд «DUNAY» – перше з трьох суден днопоглиблювального флоту підрядника, який за договором за ДП «АМПУ» має відновити паспортні глибини цього українського порту на Азовському морі.
«Початок експлуатаційного днопоглиблення – це важлива подія для морського порту Бердянськ. Зменшення глибин негативно відбивається на конкурентоспроможності нашого порту та ефективності роботи портових операторів. Перед підрядником стоїть масштабна задача – провести днопоглиблення загальним обсягом 1,8 млн куб. м. Перший земснаряд вже став до роботи в акваторії порту, ми очікуємо, що в вересні флот підрядника почне роботу в акваторії Бердянського порту у повному складі»,– зазначив начальник Бердянської філії ДП «АМПУ» Олександр Барчан.
Планується, що до багаточерпакового земснаряду «DUNAY» у вересні приєднається землесос, який буде здійснювати днопоглиблення на підхідному каналі порту, а біля кордону причалів працюватиме шаланда з грейфером.
Задля забезпечення відновлення паспортних глибин у порту Бердянськ Адміністрація морських портів провела тендер у системі електронних закупівель ProZorro та наприкінці травня підписала договір з переможцем – ТОВ «Спеціалізоване технічне бюро Азимут». Економія за підсумками тендеру склала понад 75 млн грн.
Згідно з договором, загальний обсяг робіт, який має виконати підрядник в порту Бердянськ складає 1,85 млн куб. м. Основні роботи (1,39 млн куб. м) необхідно буде провести на підхідному каналі, 466 000 куб. м – в акваторії порту. Половину обсягу контракту підрядник має завершити вже до кінця поточного року.
Разом із флотом підрядника, в морському порту Бердянськ продовжує працювати землесос АМПУ «Меотида». Він виконує роботи на лімітуючій ділянці підхідного каналу.
Нещодавно Адміністрація морських портів звернулася до прем’єр-міністра Володимира Гройсмана з листом, в якому вимагає ухвалення на найближчому засіданні уряду п'ять рішень, які є «життєво необхідні для портової галузі».
Нагадаємо: у липні АМПУ і Одеська міськрада створили робочу групу з метою будівництва альтернативної дороги, яка повинна з'єднати об'їзну дорогу Одеси з магістральним шляхопроводом Одеського морського порту в об'їзд житлових кварталів міста.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].