Мережа магазинів Tesco обіцяє заборонити бренди, які використовують забагато пластику

Компанія спеціально не буде оголошувати список таких брендів заздалегідь

фото RetailDetail

Найбільша британська мережа супермаркетів Tesco оголосила, що заборонить продаж товарів тих брендів, які використовують надто багато пластикової упаковки в рамках активізації боротьби з одноразовим пластиком, пише The Guardian.

При цьому компанія залишає за собою право не оголошувати список продуктів з найбільшою кількістю пластику в упаковці, зазначив Дейв Льюїс, виконавчий директор Tesco.

Рік тому Tesco надала своїм постачальникам список бажаних пакувальних матеріалів. Тепер компанія планує посилити тиск в цьому напрямку.

«Ми не можемо обійти увагою той факт, що вже давно спостерігається зловживання пластиком при упаковці товарів, – зазначив Льюїс. – Якщо відкрити пакет з чіпсами – можна здивуватися, чому упаковка вдвічі більша за вміст».

Раніше Tesco зазнавала критики за упаковку своїх продуктів, проте змінила свою політику в звязку зі зростанням поінформованості населення про шкоду пластику.

За словами Льюїса, утилізація пластмаси, яка використовується для пакування банок, дозволить зекономити 490 тонн пластмаси на рік.

Супермаркети і продовольчі компанії у Великобританії реагують на впровадження урядом принципу «забруднювач платить». Нові правила зараз знаходяться на стадії обговорення. Вони змусять приватні компанії, включаючи супермаркети, платити до 1 млрд фунтів за рік на британську інфраструктуру переробки відходів, в порівнянні з 70 млн фунтів сьогодні.

Як ми писали, у  Канаді в одному з супермаркетів пишуть на пакетах «незручні» написи, щоб покупці не хотіли їх купувати.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS