Продажі японських автовиробників у Південній Кореї впали через бойкот споживачів, передає Reuters.
Японські автовиробники повідомили про різке падіння продажів у Південній Кореї в серпні, через бойкотування споживачами японських автівок на тлі загострення дипломатичної суперечки між країнами.
Toyota Motor та інші японські автовиробники відзвітували, що продажі в Південній Кореї впали на 57% – до 1398 автомобілів в серпні порівняно з даними за цей же місяць роком раніше. В липні падіння відповідно складало 17%.
Продажі Toyota в Південній Кореї в серпні впали на 59% в річному вираженні до 542, в той час як продажі Honda Motor впали на 81% до 138 автомобілів.
З 4 липня для експорту в Південну Корею трьох видів матеріалів (фторованого полііміду, фтористого водню та резистів), що використовуються в процесі виробництва напівпровідників і дисплеїв, потрібні індивідуальні заявки.
Крім того, як повідомлялося, кабінет міністрів Японії в серпні схвалив виключення Південної Кореї з «білого списку» країн, у які здійснюється експорт з мінімальними торговими обмеженнями.
У відповідь Південна Корея вирішила виключити Японію зі свого «білого списку» з вересня.
Рішення Японії посилити контроль за експортом викликало негативну реакцію в Кореї, спонукавши споживачів бойкотувати японські товари, такі як пиво, одяг, транспортні засоби та тури в сусідню країну.
Відносини Токіо і Сеула погіршилися на тлі вимог Південної Кореї про виплату компенсацій за примусову працю жителів країни в період колонізації Японією Корейського півострова в 1910-1945 роках. Токіо стверджує, що питання про компенсацію за використання підневільної праці корейців уже було врегульовано угодою від 1965 року народження, в рамках якої Японія надала Південній Кореї допомогу і позики.
Нагадаємо, в липні обмеження на експорт техпродукції з Японії у Південну Корею було знято, але не надовго.
У зв’язку з конфліктом Південна Корея вирішила більше не ділитися розвідданими з Японією щодо Північної Кореї.