Мобільні оператори розглядають ініціативу НКРЗІ щодо прозорості надання послуг

«Київстар», «Vodafone Україна» і lifecell згодні з логікою документа

Фото: pixabay.com

«Київстар», «Vodafone Україна» і lifecell  згодні з логікою документа щодо прозорості у наданні послуг проте вважають, що є й ряд питань для обговорення. Про це повідомляє Інтерфакс-Україна.

«Ми працюємо над документом. Однак, поки викликає здивування і занепокоєння пряме втручання регулятора і держави в господарську діяльність операторів, а саме, заборона включати в тарифні плани оплату контент-послуг», – повідомили в прес-службі lifecell.

Також там зазначили, що у оператора чимало тарифних планів, що включають в себе їх власні додсервіс, такі як fizy, телебачення та інше

У «Vodafone Україна» підкреслили, що компанія і сама зацікавлена ​​в тому, щоб у абонентів виникало якомога менше питань до отримуваних послуг.

«Зараз аналізуємо законопроект з технічного боку – потрібно переконатися в тому, що нововведення будуть максимально безболісними для всіх сторін, але концептуально з логікою прозорості в наданні послуг ми згодні», – повідомили в «Vodafone Україна».

В той же час у «Київстарі» зазначили, що надають клієнтам всю необхідну інформацію про послуги, доступні до підключення, а механіка підключення базується на активних діях самого замовника.

Щодо пропозицій Національної комісії, що здійснює держрегулювання в сфері зв'язку та інформатизації (НКРЗІ) в «Київстарі» відзначили, що проект змін до постанови Кабміну, запропонований держрегулятором, не є остаточним документом, і у телеком-ринку є визначений законодавством час на те, щоб внести свої правки і пропозиції.

«Київстар» уважно ставиться до роботи з компаніями, у яких наші клієнти замовляють інформаційно-розважальний контент. Ми добиваємося, щоб механізм замовлення був максимально прозорим і зрозумілим клієнтові», – відзначили у компанії.

Нагадаємо: НКРЗІ розробила проект змін до постанови Кабінету Міністрів «Про внесення змін до правил надання та отримання телекомунікаційних послуг». 

Проектом також передбачено надання споживачу послуги доступу до контент-ресурсів «тільки при наявності коштів на його особовому рахунку» або досягнення граничної суми коштів, визначеної договором про надання телекомунікаційних послуг, а також заборона включення до тарифних планів послуги доступу до контент-ресурсів.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS