Національна комісія, що здійснює держрегулювання у сфері ринків фінансових послуг (Нацкомфінпослуг), в березні-серпні 2019 року одержала 2 533 звернень та скарг на роботу страхових компаній, що на 2,3% (на 59) менше, ніж за аналогічний період 2018 року. Про це повідомляється на сайті регулятора.
Лідерами за кількістю скарг, що надійшли, згідно з даними комісії, стали УАСК «АСКА» (167скарг, довиплачено 6,29 млн грн), СК «Омега» (156 скарг, довиплачено 8,56 млн грн), НАСК «Оранта» (121 скарга, довиплачено 2,05 млн грн), СК «Ю.Ес.Ай.» (94 скарг, довиплачено 1,39 млн грн).
За даними Нацкомфінпослуг, на ці компанії за вказаний період в цілому надійшло 538 скарг. Загальний обсяг виплат страхових відшкодувань за підсумками розгляду звернень склав 19,29 млн грн.
В цілому загальний обсяг виплат страхового відшкодування страховими компаніями за підсумками розгляду комісією звернень за вказаний період склав 38,75млн грн.
Раніше повідомлялося, що Нацкомфінпослуг, в лютому-липні 2019 року одержала 2598 звернень та скарг на роботу страхових компаній, що на 1,3% (на 62 звернення) менше, ніж за аналогічний період 2018 року.
Нагадаємо: кількість скарг на дії страхових компаній, які надійшли за 6 місяців до Комісії з регулювання банківської і страхової діяльності Китаю (CBIRC), досягло 48 500. Зазначається, що за звітний період найбільше звернень на адресу регулятора стосувалося порушень при виплаті страхового відшкодування і продажу страхових продуктів. Загальна сума штрафних санкцій, накладених регулятором на страховиків-порушників, досягла $10,8 млн.