Китайські страховики заплатили $10,8 млн штрафних санкцій за перше півріччя цього року
З минулого року кількість порушень регуляторних і нормативних правил зросла на 28%

Кількість скарг на дії страхових компаній, які надійшли за 6 місяців до Комісії з регулювання банківської і страхової діяльності Китаю (CBIRC), досягло 48 500. Цей показник дещо змінився порівняно з аналогічним періодом минулого року (+ 0,03%), однак на 27,8% до 1 283 зросла кількість порушень регуляторних і нормативних правил. Про це повідомляє УкрСтрахування.
Зазначається, що за звітний період найбільше звернень на адресу регулятора стосувалося порушень при виплаті страхового відшкодування і продажу страхових продуктів. Загальна сума штрафних санкцій, накладених регулятором на страховиків-порушників, досягла $10,8 млн.
Нагадаємо, що китайський страхової регулятор планомірно стримує ризики, посилюючи регуляторний нагляд за учасниками фінансового ринку. Так, на минулому тижні CBIRC обмежила інвестиції страховиків в компанії, що виступають в ролі акціонерів, а також в дочірні компанії або в фінансові продукти, пов'язані з контролюючими акціонерами.
Раніше повідомлялось, що Нацкомфінпослуг в лютому-липні 2019 року одержала 2598 скарг на роботу страховиків.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].