Нацкомфінпослуг в лютому-липні 2019 року одержала 2598 скарг на роботу страховиків
Загальний обсяг виплат страхових відшкодувань за підсумками розгляду звернень склав 19,17 млн грн

Національна комісія, що здійснює держрегулювання у сфері ринків фінансових послуг (Нацкомфінпослуг), в лютому-липні 2019 року одержала 2598 звернень та скарг на роботу страхових компаній, що на 1,3% (на 62 звернення) менше, ніж за аналогічний період 2018 року. Про це повідомляється на сайтірегулятора.
Лідерами за кількістю скарг, що надійшли, згідно з даними комісії, стали УАСК «АСКА» (158 скарг, довиплачено 6,17 млн грн), СК «Омега» (173 скарг, довиплачено 8,99 млн грн), НАСК «Оранта» (136 скарг, довиплачено 2,71 млн грн), СК «Ю.Ес.Ай» (88 скарг, довиплачено 1,3 млн грн).
За даними Нацкомфінпослуг, на ці компанії за вказаний період в цілому надійшло 555 скарг. Загальний обсяг виплат страхових відшкодувань за підсумками розгляду звернень склав 19,17 млн грн.
В цілому загальний обсяг виплат страхового відшкодування страховими компаніями за підсумками розгляду комісією звернень за вказаний період склав 44,57 млн грн.
Як зазначає Нацкомфінпослуг, звернення надходили від фізичних та юридичних осіб, включно з народними депутатами, Кабінету міністрів, Офіс президента, парламентські комітети, міністерства і відомства.
Нагадаємо: напикінці липня Нацкомфінпослуг виключила низку страховиків з Держреєстру.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].