Федеральна торгова комісія США подала до суду на компанію Match Group, якій належать кілька сервісів знайомств, у тому числі Tinder. На думку регулятора, сервіс Match.com нечесно змушував користувачів купувати підписку, передає Forbes.
Комісія нарахувала п'ять прикладів порушень, які, за її даними, допускав Match.com у взаємодії з користувачами. Наприклад, вважає регулятор, сервіс розсилав недостовірні листи про те, що хтось бажає познайомитися з користувачем, наприклад: «Він тільки що тобі написав! Ти привернула його увагу, і він зацікавився тобою. Може, він той самий? Прочитай його лист».
А для перегляду даного повідомлення на сайті потрібна була, звісно, підписка. Насправді повідомлення в сервісі було від шахраїв. Match.com про це знав, коли робив розсилку, вказала комісія. Крім того, проект давав неправдиві обіцянки, а процедуру відмови від підписки дуже ускладнив, вказала в позові комісія.
В результаті підписку на Match.com купили сотні тисяч ошуканих користувачів, зазначає FTC. У період з червня 2016 по травень 2018 року користувачі придбали 499 691 підписку протягом 24 годин після отримання рекламного повідомлення, випливає з статистики самого Macth.com.
Match Group на це відповіла, що комісія спотворила зміст внутрішніх електронних листів, а проблеми, про які повідомила влада, або вирвані з контексту, або були оперативно усунені Match.com.
«FTC сильно перебільшує вплив шахрайських акаунтів», – стверджує компанія. Вона пообіцяла рішуче оскаржити претензії влади в суді. Match Group наполягає, що вона ефективно бореться з фейковими і рекламними акаунтами: 86% потенційно шкідливих сторінок блокують протягом чотирьох годин після створення, 95% – протягом доби.
Match Group повідомила, що намагалася врегулювати претензії FTC в досудовому порядку. Комісія вимагала, крім змін у роботі компанії, виплату $60 млн. Переговори сторін ні до чого не привели.
Нагадаємо, нещодавно Tinder випустив свій перший серіал.