Борг авіакомпанії «Міжнародні авіалінії України» (МАУ) перед держпідприємством «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» становить близько 300 млн грн. Про це повідомив новий керівник компанії Євген Дихне в інтерв’ю Liga.net.
«Є затверджений план виплат аеропорту «Бориспіль», який авіакомпанією МАУ виконується. Сума заборгованості на сьогодні – в районі 300 млн грн», – повідомив він.
У звіті МАУ за минулий рік вказано, що сукупний борг компанії складає 950 млн грн, з яких близько 650 млн банківські кредити і 300 млн – зобов'язання за векселями. У той же час глава авіаперевізника не відповів на питання про борг компанії перед держпідприємством «Украерорух».
«Борги зараз не в моєму фокусі – це сьогодні не є фактором у прийнятті рішень. Я не можу на них вплинути – вони вже є. Мій аналіз зараз націлений на питання, як зробити так, щоб ми витрачали менше, а заробляли більше. І бажано не втрачали гроші. В результаті – вивести компанію в зону прибутковості, щоб не створювати нові борги. Можу сказати, що ті борги, які є, не критичні для МАУ з її оборотом», – розповів Дихне.
Також він не зміг відповіcти про активи, якими володіє компанія, а саме чим МАУ володіє окрім дозволів на польоти, скільки літаків має і скільки з них знаходяться в лізингу.
«Не знаю. Вивчення цього зараз не є першочерговим завданням. Для мене важливо зараз увійти в операційну діяльність компанії і вирішити ті питання, які в МАУ є проблемними з точки зору завдання заробляння грошей. Потрібно повернути авіакомпанії колишню гордість. Тоді буде значно простіше розмовляти з контрагентами по реструктуризації боргу і інших питань», – сказав він.
Глава компанії спрогнозував, що 2019 рік закінчиться зі збитком у 60 млн грн.
В інтерв’ю він також наголосив, що олігарх Ігор Коломойський не займається питаннями МАУ.
«Коломойський абсолютно не займається питаннями МАУ. І коли в журналістських формулюваннях часто звучить «МАУ Коломойського» – це коробить всіх, хто має відношення до галузі. Тому що всі прекрасно знають, що він ніколи не займався питаннями МАУ. Він є портфельним інвестором. Це людина, яка профінансував в розвиток компанії. Але побудував стратегію, підібрав менеджмент Арон Майберг. І, як я це розумію, саме Майберг – людина, яка відповідає за функціоналом наглядової ради за цю компанію перед усіма іншими акціонерами», – розповів він.
Нагадаємо: новим президентом авіакомпанії МАУ 18 вересня став екс-перший заступник гендиректора аеропорту Бориспіль Євген Дихне.