МАУ заборгувала державному аеропорту Бориспіль 300 млн грн
Новий керівник компанії запевнив, що Коломойський не займається питаннями МАУ

Борг авіакомпанії «Міжнародні авіалінії України» (МАУ) перед держпідприємством «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» становить близько 300 млн грн. Про це повідомив новий керівник компанії Євген Дихне в інтерв’ю Liga.net.
«Є затверджений план виплат аеропорту «Бориспіль», який авіакомпанією МАУ виконується. Сума заборгованості на сьогодні – в районі 300 млн грн», – повідомив він.
У звіті МАУ за минулий рік вказано, що сукупний борг компанії складає 950 млн грн, з яких близько 650 млн банківські кредити і 300 млн – зобов'язання за векселями. У той же час глава авіаперевізника не відповів на питання про борг компанії перед держпідприємством «Украерорух».
«Борги зараз не в моєму фокусі – це сьогодні не є фактором у прийнятті рішень. Я не можу на них вплинути – вони вже є. Мій аналіз зараз націлений на питання, як зробити так, щоб ми витрачали менше, а заробляли більше. І бажано не втрачали гроші. В результаті – вивести компанію в зону прибутковості, щоб не створювати нові борги. Можу сказати, що ті борги, які є, не критичні для МАУ з її оборотом», – розповів Дихне.
Також він не зміг відповіcти про активи, якими володіє компанія, а саме чим МАУ володіє окрім дозволів на польоти, скільки літаків має і скільки з них знаходяться в лізингу.
«Не знаю. Вивчення цього зараз не є першочерговим завданням. Для мене важливо зараз увійти в операційну діяльність компанії і вирішити ті питання, які в МАУ є проблемними з точки зору завдання заробляння грошей. Потрібно повернути авіакомпанії колишню гордість. Тоді буде значно простіше розмовляти з контрагентами по реструктуризації боргу і інших питань», – сказав він.
Глава компанії спрогнозував, що 2019 рік закінчиться зі збитком у 60 млн грн.
В інтерв’ю він також наголосив, що олігарх Ігор Коломойський не займається питаннями МАУ.
«Коломойський абсолютно не займається питаннями МАУ. І коли в журналістських формулюваннях часто звучить «МАУ Коломойського» – це коробить всіх, хто має відношення до галузі. Тому що всі прекрасно знають, що він ніколи не займався питаннями МАУ. Він є портфельним інвестором. Це людина, яка профінансував в розвиток компанії. Але побудував стратегію, підібрав менеджмент Арон Майберг. І, як я це розумію, саме Майберг – людина, яка відповідає за функціоналом наглядової ради за цю компанію перед усіма іншими акціонерами», – розповів він.
Нагадаємо: новим президентом авіакомпанії МАУ 18 вересня став екс-перший заступник гендиректора аеропорту Бориспіль Євген Дихне.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].