Facebook за рік втратив 12% вартості бренду і випав з топ-10 світових брендів за версією Interbrand Best Global Brands. Про це йдеться в дослідженні організації, передає WSJ.
Facebook спустився з 9-го на 14-е місце, оскільки оціночна вартість його бренду знизилась до $39,9 млрд.
Interbrand, що входить до Omnicom Group Inc, говорить,що синтезує у своєму звіті такі елементи, як фінансові показники брендових продуктів або послуг, роль брендів в прийнятті рішень про покупку та здатність брендів до лояльності.
За оцінкою Interbrand, ім’я Facebook неухильно зростало з кожним роком до 2017, коли бренд посів 8-е місце. Але на тлі скандалу з Cambridge Analytica в 2018 ситуація значною мірою змінилась.
Цьогорічний рейтинг найдорожчих брендів виглядає наступним чином:
Amazon залишилась третьому місці в рейтингу Interbrand, поступившись брендам Apple та Google. Але вартість бренду Amazon зростала швидше, на 24% до $125,3 млрд. Disney перемістився на 10-е місце з 14-го з 11%-м збільшенням вартості бренду до $44,4 млрд.
Нагадаємо: за оцінками іншого рейтингу найдорожчих брендів світу BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands на першому місці розташовується Amazon, за ним слідують Apple та Google. Facebook у цьому рейтингу посідає 6-е місце.