Facebook випав з топ-10 найдорожчих світових брендів

Facebook випав з топ-10 найдорожчих світових брендів

До трійки лідерів увійшли Apple, Google та Amazon

Цей матеріал також доступний російською
Facebook випав з топ-10 найдорожчих світових брендів
фото www.flickr.com/photos/esthervargasc/9515968133

Facebook за рік втратив 12% вартості бренду і випав з топ-10 світових брендів за версією Interbrand Best Global Brands. Про це йдеться в дослідженні організації, передає WSJ.

Facebook спустився з 9-го на 14-е місце, оскільки оціночна вартість його бренду знизилась до $39,9 млрд.

Interbrand, що входить до Omnicom Group Inc, говорить,що синтезує у своєму звіті такі елементи, як фінансові показники брендових продуктів або послуг, роль брендів в прийнятті рішень про покупку та здатність брендів до лояльності.

За оцінкою Interbrand, ім’я Facebook неухильно зростало з кожним роком до 2017, коли бренд посів 8-е місце. Але на тлі скандалу з Cambridge Analytica в 2018 ситуація значною мірою змінилась.

Цьогорічний рейтинг найдорожчих брендів виглядає наступним чином:

  1. Apple, $234,2 млрд (+9% до оцінки)
  2. Google, $167,7 млрд (+8%)
  3. Amazon, $125,3 млрд (+24%)
  4. Microsoft, $108,8 млрд (+17%)
  5. Coca-Cola, $63,4 млрд (-4%)
  6. Samsung, $61,1 млрд (+2%)
  7. Toyota, $56,2 млрд (+5%)
  8. Mercedes-Benz, $50,8 млрд (+5%)
  9. McDonald’s, $45,4 млрд (+4%)
  10. Disney, $44,4 млрд (+11%)

Amazon залишилась третьому місці в рейтингу Interbrand, поступившись брендам Apple та Google. Але вартість бренду Amazon зростала швидше, на 24% до $125,3 млрд. Disney перемістився на 10-е місце з 14-го з 11%-м збільшенням вартості бренду до $44,4 млрд.

Нагадаємо: за оцінками іншого рейтингу найдорожчих брендів світу BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands на першому місці розташовується Amazon, за ним слідують Apple та Google. Facebook у цьому рейтингу посідає 6-е місце.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті