Facebook випав з топ-10 найдорожчих світових брендів
До трійки лідерів увійшли Apple, Google та Amazon

Facebook за рік втратив 12% вартості бренду і випав з топ-10 світових брендів за версією Interbrand Best Global Brands. Про це йдеться в дослідженні організації, передає WSJ.
Facebook спустився з 9-го на 14-е місце, оскільки оціночна вартість його бренду знизилась до $39,9 млрд.
Interbrand, що входить до Omnicom Group Inc, говорить,що синтезує у своєму звіті такі елементи, як фінансові показники брендових продуктів або послуг, роль брендів в прийнятті рішень про покупку та здатність брендів до лояльності.
За оцінкою Interbrand, ім’я Facebook неухильно зростало з кожним роком до 2017, коли бренд посів 8-е місце. Але на тлі скандалу з Cambridge Analytica в 2018 ситуація значною мірою змінилась.
Цьогорічний рейтинг найдорожчих брендів виглядає наступним чином:
- Apple, $234,2 млрд (+9% до оцінки)
- Google, $167,7 млрд (+8%)
- Amazon, $125,3 млрд (+24%)
- Microsoft, $108,8 млрд (+17%)
- Coca-Cola, $63,4 млрд (-4%)
- Samsung, $61,1 млрд (+2%)
- Toyota, $56,2 млрд (+5%)
- Mercedes-Benz, $50,8 млрд (+5%)
- McDonald’s, $45,4 млрд (+4%)
- Disney, $44,4 млрд (+11%)
Amazon залишилась третьому місці в рейтингу Interbrand, поступившись брендам Apple та Google. Але вартість бренду Amazon зростала швидше, на 24% до $125,3 млрд. Disney перемістився на 10-е місце з 14-го з 11%-м збільшенням вартості бренду до $44,4 млрд.
Нагадаємо: за оцінками іншого рейтингу найдорожчих брендів світу BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands на першому місці розташовується Amazon, за ним слідують Apple та Google. Facebook у цьому рейтингу посідає 6-е місце.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].