Стартап Front із Сан-Франциско почав платити співробітникам по $200 в місяць за скорочення екранного часу на смартфоні, повідомляє Business Insider з посиланням на компанію.
Щоб отримати премію, співробітник має скоротити екранний час на смартфоні до 14 годин на тиждень і протриматися так місяць. На підтвердження проведеного в телефоні часу потрібно відправити скріншот в відділ кадрів.
За словами гендиректора компанії Матильди Коллін, мета цього завдання – допомогти співробітникам не відволікатися на постійні повідомлення, а зосередитися на тому, що дійсно важливо.
Коллін розповіла, що багато років не використовує соцмережі, електронну пошту на телефоні і інші додатки. За її словами, це робить її щасливішою і дає більше свободи.
Гендиректор очікує, що в челленджі візьмуть участь близько 70% співробітників.
За даними Nielsen, в США дорослі віком від 18 до 34 років проводять в середньому по дві години 34 хвилини в додатках і в Інтернеті на своїх смартфонах.
Нагадаємо, німецькі педіатри заявили, що смартфони шкідливі для дітей до 11 років.