У Кабміні стартував пілотний проєкт з системного впровадження в роботу урядовців таких інструментів як Google Docs, Spreadsheet та Google Forms, – повідомив міністр Дмитро Дубілет на своїй сторінці у Facebook.
Дубілет відзначив, що корпорація Google безкоштовно надала 1000 акаунтів для роботи українських урядовців.
Навчання держслужбовців уже стартувало. В першу чергу освоюватимуть та впроваджуватимуть такі сервіси: Google Docs, Spreadsheet та Google Forms.
Дмитро Дубілет зазначив, що нововведення мають пришвидшити та полегшити роботу урядовго апарату: «Ви навіть не уявляєте, скільки часу витрачають державні службовці через те, що не можуть просто «зашерити» документи та працювати над ними разом. Замість цього купа часу йде на логістику папірців та кресленню по ним олівцями.…Щоб зібрати інформацію від інших держорганів або співробітників, на це витрачається купа часу, бо інформація збирається через документи та потім систематизується вручну».
Звісно, для інформації з обмеженими доступом інструменти Google використовувати не будуть, наголосив міністр.
Нагадаємо, раніше Дубілет запропонував українським реєстраторам користуватись сервісом Google Authentificator для подвійного захисту даних
Також нагадаємо, що з 1 жовтня 2019 Уряд зобов’язав держоргани перейти на електронний обмін документами.