Кабмін освоює Google-інструменти: отримали 1000 безкоштовних акаунтів
Урядовців будуть вчити «шерити» та працювати над документом разом, замість «логістики папірців», курси вже почалися

У Кабміні стартував пілотний проєкт з системного впровадження в роботу урядовців таких інструментів як Google Docs, Spreadsheet та Google Forms, – повідомив міністр Дмитро Дубілет на своїй сторінці у Facebook.
Дубілет відзначив, що корпорація Google безкоштовно надала 1000 акаунтів для роботи українських урядовців.
Навчання держслужбовців уже стартувало. В першу чергу освоюватимуть та впроваджуватимуть такі сервіси: Google Docs, Spreadsheet та Google Forms.
Дмитро Дубілет зазначив, що нововведення мають пришвидшити та полегшити роботу урядовго апарату: «Ви навіть не уявляєте, скільки часу витрачають державні службовці через те, що не можуть просто «зашерити» документи та працювати над ними разом. Замість цього купа часу йде на логістику папірців та кресленню по ним олівцями.…Щоб зібрати інформацію від інших держорганів або співробітників, на це витрачається купа часу, бо інформація збирається через документи та потім систематизується вручну».
Звісно, для інформації з обмеженими доступом інструменти Google використовувати не будуть, наголосив міністр.
Нагадаємо, раніше Дубілет запропонував українським реєстраторам користуватись сервісом Google Authentificator для подвійного захисту даних
Також нагадаємо, що з 1 жовтня 2019 Уряд зобов’язав держоргани перейти на електронний обмін документами.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].