Двофакторна авторизація: Дубілет розповів про спосіб боротись із рейдерством

Двофакторна авторизація: Дубілет розповів про спосіб боротись із рейдерством

На введення доробку в дію замість очікуваних двох тижнів пішло три місяці

Двофакторна авторизація: Дубілет розповів про спосіб боротись із рейдерством
Дмитро Дубілет
фото www.facebook.com/dubilet

Міністр Кабінету Міністрів Дмитро Дубілет розповів, що на шляху боротьби з рейдерством українським реєстраторам пропонують скористатися сервісом Google Authentificator для двохфакторного захисту даних. Про це він написав у своєму Facebook.

Він пояснив, що одним із способів рейдерства нерухомості є злам комп'ютерів реєстраторів (наприклад, нотаріусів). Заразивши комп'ютер реєстратора, зловмисник від його імені переписує майно жертви.

«Цікаво, що якщо ніякого зламу не було і реєстратор сам зробив незаконну дію, він міг завжди сказати, що його комп'ютер зламали»,- наголосив Дубілет.

«Для боротьби з цією проблемою держава планувала змусити реєстраторів купувати якийсь складний програмно-апаратний комплекс і встановлювати його на кожен комп'ютер... Це були б не аби-які витрати… Мені ця ситуація нагадала Інтернет-банки 10-річної давнини. Тоді люди ставали жертвами вірусів і втрачали гроші, а банки постійно просили їх оновлювати антивіруси. Але потім відсоток шахрайств різко впав. Чому? Правильно, завдяки другому фактору авторизації, або, простіше, SMS-паролям», – додав він.

Тому тепер для реєстраторів розробили другий фактор авторизації. Оскільки на SMS-паролі потрібні гроші, Дубілет запропонував скористатися безкоштовним сервісом – Google Authentificator.

Тобто, при проведенні будь-якої операції, реєстратор тепер зобов'язаний авторизуватися не тільки за допомогою електронного підпису, але також ввести певний код зі свого смартфона.

«Поки що другий фактор є опцією (користуючись нагодою, запрошую всіх реєстраторів негайно її активувати!). Але я сподіваюся, що незабаром Мін'юст зробить його обов'язковим для всіх без винятку»,  – написав Дубілет.

Він також додав,що спочатку гадав, що на впровадження цього в дію піде два тижні,але в реальності пройшло три місяці.  

Раніше повідомлялось, що Уряд планує заборонити подання паперових документів при прийомі на роботу. Разом з цим Дубілет повідомив, що планує перевести «спілкування» Кабміну та ВРУ у цифру.

Нагадаємо: нещодавно уряд запустив реформу щодо скасування обов'язкового ведення трудових книжок, інформацію про трудовий стаж громадян зберігатимуть в електронному вигляді.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті