ПриватБанк увійшов у топ-5 рейтингу найдорожчих українських брендів. Про це повідомляє прес-служба ПриватБанку.
За останній рік сумарна вартість бренду ПриватБанку виросла на 26,2%. Загалом вітчизняні бренди за рік подорожчали на 4,7%.
За даними рейтингу компанії MPP Consulting, також у 2019 році збільшилася загальна капіталізація торгових марок із сектору споживчих товарів, а також e-commerce.
Нагадаємо: прибуток ПриватБанку за 10 місяців 2019 року склав 28 млрд грн, що вдвічі перевищує фінансовий результат діяльності банку в 2018 році.
У 13-ому щорічному рейтингу найдорожчих брендів України перші три місця посіли «Моршинська», «Нова пошта» та «Rozetka».