ПриватБанк увійшов у Топ-5 найдорожчих українських брендів

За останній рік сумарна вартість бренду ПриватБанку виросла на 26,2%

Фото: УНІАН

ПриватБанк увійшов у топ-5 рейтингу найдорожчих українських брендів. Про це повідомляє прес-служба ПриватБанку.

За останній рік сумарна вартість бренду ПриватБанку виросла на 26,2%. Загалом вітчизняні бренди за рік подорожчали на 4,7%.

За даними рейтингу компанії MPP Consulting, також у 2019 році збільшилася загальна капіталізація торгових марок із сектору споживчих товарів, а також e-commerce.

Нагадаємо: прибуток ПриватБанку за 10 місяців 2019 року склав 28 млрд грн, що вдвічі перевищує фінансовий результат діяльності банку в 2018 році. 

У 13-ому щорічному рейтингу найдорожчих брендів України перші три місця посіли «Моршинська», «Нова пошта» та «Rozetka».

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS