ПриватБанк увійшов у Топ-5 найдорожчих українських брендів

ПриватБанк увійшов у Топ-5 найдорожчих українських брендів

За останній рік сумарна вартість бренду ПриватБанку виросла на 26,2%

ПриватБанк увійшов у Топ-5 найдорожчих українських брендів
Фото: УНІАН

ПриватБанк увійшов у топ-5 рейтингу найдорожчих українських брендів. Про це повідомляє прес-служба ПриватБанку.

За останній рік сумарна вартість бренду ПриватБанку виросла на 26,2%. Загалом вітчизняні бренди за рік подорожчали на 4,7%.

У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.

За даними рейтингу компанії MPP Consulting, також у 2019 році збільшилася загальна капіталізація торгових марок із сектору споживчих товарів, а також e-commerce.

Нагадаємо: прибуток ПриватБанку за 10 місяців 2019 року склав 28 млрд грн, що вдвічі перевищує фінансовий результат діяльності банку в 2018 році. 

У 13-ому щорічному рейтингу найдорожчих брендів України перші три місця посіли «Моршинська», «Нова пошта» та «Rozetka».

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту editor@mind.ua
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло