ПриватБанк увійшов у Топ-5 найдорожчих українських брендів
За останній рік сумарна вартість бренду ПриватБанку виросла на 26,2%

ПриватБанк увійшов у топ-5 рейтингу найдорожчих українських брендів. Про це повідомляє прес-служба ПриватБанку.
За останній рік сумарна вартість бренду ПриватБанку виросла на 26,2%. Загалом вітчизняні бренди за рік подорожчали на 4,7%.
У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.
За даними рейтингу компанії MPP Consulting, також у 2019 році збільшилася загальна капіталізація торгових марок із сектору споживчих товарів, а також e-commerce.
Нагадаємо: прибуток ПриватБанку за 10 місяців 2019 року склав 28 млрд грн, що вдвічі перевищує фінансовий результат діяльності банку в 2018 році.
У 13-ому щорічному рейтингу найдорожчих брендів України перші три місця посіли «Моршинська», «Нова пошта» та «Rozetka».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: editor@mind.ua.