Захворіло у світі
142,733,068
Померло у світі
3,043,955
Вилікувалось у світі
121,252,385
Захворіло в Україні
1,961,956
Померло в Україні
40,367
Вилікувалось в Україні
1,499,752
Рейтинг найдорожчих брендів України: «Моршинська» коштує $550 млн, а «Нова пошта» – $310 млн

Рейтинг найдорожчих брендів України: «Моршинська» коштує $550 млн, а «Нова пошта» – $310 млн

Оприлюднено топ-100 найдорожчих українських брендів

Рейтинг найдорожчих брендів України: «Моршинська» коштує $550 млн, а «Нова пошта» – $310 млн
Facebook/Моршинська

У 13-ому щорічному рейтингу найдорожчих брендів України традиційно лідирують «Моршинська», «Нова пошта» та «Rozetka». Вперше до списку потрапили ІТ-компанії. Рейтинг підготувала компанія MPP Consulting, повідомляє ua.news.

Три перших позиції рейтингу за рік не змінилися: «Моршинська» ($550 млн), «Нова Пошта» ($310 млн) та «Rozetka» ($302 млн).

Далі йдуть: ПриватБанк ($299 млн), Roshen ($276 млн), Sandora ($252 млн), «Хортиця» ($215 млн), «Наша ряба» ($189 млн), «АТБ» ($168 млн). Закриває десятку лідерів «Хлібний Дар»  вартістю $189 млн.

За даними рейтингу, найкращу динаміку в порівнянні з 2018 роком продемонстрували компанії  Roshen – 34%, «Яготинське»  – 36, 9% та «Тульчинка» – 50,4%, «Шостка» – 55,8%, «Бердичівське» – 60,9%, «Дарниця» – 62,5%, «Щедро» – 77%, «Ощадбанк» – 161, 5%.

Натомість Nemiroff (-34,7%), Medoff (-34,2%), «Львівське» (-35,9%), «Оболонь» (-25,2%), Gala (-25,6%), «Світоч» (-30,7%), «Мороша» (-26,5%), «Волошкове поле» (-34,4%), «Велика кишеня» (-41,2%), найбільше втратили позиції у рейтингу в порівнянні з минулим роком.

У рейтингу вітчизняних брендів цього року почали з’являтися українські IT-стартапи: Grammarly, якого раніше не було у списку, з першого разу опинився на 12 позиції, а стартап PetCube потрапив на 51 місце.

Автори рейтингу зазначають, що заявлена у рейтингу вартість багатьох брендів є і, можливо, назавжди залишиться потенційною, оскільки такі бренди ніколи не будуть змінювати власників, а значить не буде факту їх продажу, за яким можна було б зробити висновок про їх фактичну ринкову вартість.

Втім, незважаючи на рідкість продажу брендів, точність методики оцінки потенційної вартості не раз підтверджувалася фактичними угодами з продажу брендів. Суми контрактів з передачі прав на такі бренди лише трохи відрізнялися від оцінки їх потенційної ринкової вартості, зазначеної раніше в рейтингу ТОП-100.

Сумарна вартість усіх ста брендів перевищує $6,2 млрд,  що у 1,5 раза менше, ніж статки найбагатшого українця Ріната Ахметова. Його статки оцінюються в $9,63 млрд.

Як писав Mind, рейтинг 100 найбагатших українців у 2019 році очолили Рінат Ахметов, Віктор Пінчук і Вадим Новинський.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті