AB InBev переробляє непродане пиво на засіб для миття посуду

Також в планах компанії зайнятися виробництвом штучного мʼяса

фото AB InBev

Поки у світі спостерігається тенденція до збільшення продажів безалкогольного пива, міжнародна пивоварна корпорація Anheuser-Busch InBev уклала контракт на виробництво миючих засобів з залишків нереалізованого алкоголю, що входив до складу пива, повідомляє ESM.

AB InBev уклала угоду з бельгійською компанією Ecover, яка створила рідину для миття посуду на основі пивних брендів Leffe і Jupiler.

«Пивоварний завод запитав нас, що ми можемо зробити з алкоголем, який накопичився у великій кількості, тому ми знайшли партнерів», – розповів директор з інновацій та технологій AB InBev в Європі Девід Де Шуттер.

Залишковий спирт, який служить активним очищуючим компонентом, витягується, очищається і відправляється в Ecover для використання в миючому засобі.

AB InBev заявила, що буде добувати алкоголь не тільки на пивоварному заводі в Левені – найбільшому в Європі з продуктивністю 1,2 млрд літрів пива в рік – а планує поширити цю практику по всьому світу.

AB InBev наголошує, що в умовах кліматичних проблем шукає способи повторного використання інших відходів. Зокрема, компанія збирається змінити підхід до використання зерна. Зараз значна частина з 1,3 млн тонн, які компанія використовує в пивоварінні, іде потім на корм для худоби. Але в AB InBev стверджують, що знайшли потенційного партнера для перетворення цього зерна на замінник м'яса на рослинній основі для людей.

Нагадаємо, найбільша пивоварна компанія у світі AB InBev залучила під час ІРО $5 млрд.

Як повідомлялося, AB InBev до 2025 року планує на 100% перейти на сонячну і вітрову енергію.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS