Виробник пива Bud та Stella Artois перейде на відновлювані джерела енергії
AB InBev до 2025 року планує на 100% перейти на сонячну і вітрову енергію

Сьогодні, 30 березня, пивоварна компанія Anheuser-Busch InBev оголосила про свою готовність до 2025 року на 100% перейти на закупівлі електроенергії від поновлюваних джерел. Це дозволить щороку замінювати 6 терават-годин електрики зі звичних джерел на енергію вітру та сонця. Крім того, це допоможе покращити ситуацію в енергетичних секторах таких країн, як Аргентина, Бразилія, Індія і на африканському континенті. Про це компанія повідомила у прес-релізі, передає «Інтерфакс».
Таке збільшення попиту на відновлювану енергію ─ рівного за обсягами енергії, виробленої за один рік сонячними батареями, які обіймають площу більш ніж 400 футбольних полів ─ сприятиме боротьбі зі змінами клімату.
«Проблеми клімату мають серйозні наслідки для нашої компанії і для всього суспільства, ─ зазначив Карлос Бріто, гендиректор компанії AB InBev. ─ У нас є можливість зіграти ключову роль у битві проти зміни клімату за рахунок більш екологічних закупівель електроенергії».
AB InBev буде купувати 75-85% електроенергії, а решту 15-25% отримуватиме з власних сонячних панелей.
Це рішення дозволить AB InBev зменшити викиди парникових газів на 30%. Позитивний ефект від таких дій буде співставний зі зменшенням загальної кількості автомобілів на дорогах на 500 тисяч.
Компанія також приєдналася до RE100, глобальної ініціативи корпорацій на чолі з The Climate Group, які ухвалили рішення перейти на використання відновлюваної електроенергії на 100%.
Перший завод AB InBev, який перейде на відновлювану електроенергію, знаходиться в Мексиці, в м. Сакатекас. це найбільший завод компанії. AB InBev вже підписала Угоду про закупівлі електроенергії з компанією Iberdrola на поставку 490 гігават-годин на рік. Угода з Iberdrola збільшить обсяги виробництва вітряної та сонячної енергії в Мексиці більше ніж на 5%.
Запустивши цю ініціативу в Мексиці, компанія AB InBev сподівається продемонструвати підприємствам по всьому світу, що, перейшовши на відновлювану енергію, вони зможуть внести свій вклад в майбутнє, де 100% джерел енергії будуть поновлюваними.
ПАТ «САН ІнБев Україна» ─ українське представництво найбільшої в світі пивоварної компанії Anheuser-BuschInBev. ПАТ «САН ІнБев Україна» об'єднує Чернігівське, Харківське та Миколаївське відділення компанії. Портфель пивних брендів:
-
· глобальні ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois, Beck's;
· міжнародні ТМ: Corona, Staropramen, TALLER, Hoegaarden, Leffe, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten;
· локальні ТМ: «Чернігівське», «Рогань», «Янтар», «Жигулівське», DAO.
У 2016 році частка українського ринку ПАТ «САН ІнБев Україна» склала 30,0% в натуральному вираженні.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].