Згідно зі статистичними даними Adobe Analytics, яка відстежує трансакції у 80 з 100 найбільших американських торгових мережах, жителі США в «чорну п'ятницю» витратили $7,4 млрд на покупки в інтернет-магазинах. Онлайн-продажі зросли за рік на 19,6%, повідомляє CNBC.
Ця сума стала рекордною за весь час розпродажів, поступившись тільки «кіберпонеділку» 2018 року ($7,9 млрд). Аналітики прогнозують, що доходи від покупок наступного понеділка можуть досягти $9,4 млрд.
Показники поточного року більш ніж на $1 млрд перевищили минулорічні – у «чорну п'ятницю» у 2018 році американці витратили на онлайн-покупки $6,22 млрд. У «чорну п'ятницю» 2019 року значно зросли і онлайн-продажі, зроблені через смартфони. Якщо минулого року жителі США купили товарів через смартфони на $2 млрд, то цього – на $2,9 млрд.
Середня вартість замовлення на одну людину склала $168, збільшивши минулорічний показник на 6%.
Найпопулярнішими товарами стали іграшки Disney з мультфільму «Холодне серце 2», відеоігри FIFA 20 і Madden 20, навушники Apple Airpods і телевізори Samsung.
Нагадаємо: онлайн-магазин одягу секонд-хенд Vinted став першим у Литві технологічним стартапом, який отримав статус «єдинорога» – його вартість перевищила $1 млрд.