У США цього року «чорна п'ятниця» побила рекорд за онлайн-продажами

У США цього року «чорна п'ятниця» побила рекорд за онлайн-продажами

Тільки за допомогою смартфонів американці придбали товарів на $2,9 млрд

У США цього року «чорна п'ятниця» побила рекорд за онлайн-продажами
фото Shutterstock

Згідно зі статистичними даними Adobe Analytics, яка відстежує трансакції у 80 з 100 найбільших американських торгових мережах, жителі США в «чорну п'ятницю» витратили $7,4 млрд на покупки в інтернет-магазинах. Онлайн-продажі зросли за рік на 19,6%, повідомляє CNBC.

Ця сума стала рекордною за весь час розпродажів, поступившись тільки «кіберпонеділку» 2018 року ($7,9 млрд). Аналітики прогнозують, що доходи від покупок наступного понеділка можуть досягти $9,4 млрд.

Показники поточного року більш ніж на $1 млрд перевищили минулорічні – у «чорну п'ятницю» у 2018 році американці витратили на онлайн-покупки $6,22 млрд. У «чорну п'ятницю» 2019 року значно зросли і онлайн-продажі, зроблені через смартфони. Якщо минулого року жителі США купили товарів через смартфони на $2 млрд, то цього – на $2,9 млрд.

Середня вартість замовлення на одну людину склала $168, збільшивши минулорічний показник на 6%.

Найпопулярнішими товарами стали іграшки Disney з мультфільму «Холодне серце 2», відеоігри FIFA 20 і Madden 20, навушники Apple Airpods і телевізори Samsung.

Нагадаємо: онлайн-магазин одягу секонд-хенд Vinted став першим у Литві технологічним стартапом, який отримав статус «єдинорога» – його вартість перевищила $1 млрд.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло