Glovo, один з найбільш стрімко зростаючих гравців на ринку швидкої доставки у світі, оголосив про завершення раунду фінансування серії E на суму 150 млн євро. Про це йдеться у пресрелізі компанії.
Останній раунд інвестицій очолила компанія Mubadala, за підтримки попередніх інвесторів Drake Enterprises, Idinvest та Lakestar. Завершальна серія інвестицій забезпечила компанії статус «єдинорога», зробивши Glovo другим приватним бізнесом в Іспанії, що оцінюється у більше ніж у $1млрд.
Стартап з Барселони, який доставляє все, що завгодно – від готових страв до продуктів харчування та медикаментів, зміцнив свої позиції в країнах Європи, Латинської Америки та Африки.
Щоб стимулювати зростання власної продовольчої категорії, компанія Glovo відкрита до пошуків стратегічного партнерства, аналогічного угоді з Carrefour, та інвестицій у «dark stores». Cьогодні Glovo керує сімома «dark stores» у Європі та Латинській Америці – з локаціями у Барселоні, Мадриді, Буенос-Айресі, Лімі, та планує відкрити ще 100 до 2021 року.
«Нам було дуже приємно запросити Mubadala у якості інвестора та продовжити зміцнення наших позицій на ринку. Досягнення статусу «єдинорога» – це по-справжньому захоплююче та свідчить про здібності компанії та її рішучість у впровадженні інновацій та розширення можливостей у галузі швидкої доставки. Незважаючи на швидке зростання та новий статус, ми вірні своїй початковій меті: зробити все, що є у місті, миттєво доступним для наших користувачів», – прокоментував співзасновник і CEO компанії Glovo Оскар П'єр.
Нагадаємо: компанія Glovo придбала найбільшу польську платформу з доставки їжі PizzaPortal за 30 млн євро.