Пенсійний фонд України (ПФУ) створив новий сервіс на веб-порталі електронних послуг, який дозволяє громадянам переглядати відомості про трудову діяльність, – «Електронна трудова книжка». Про це повідомляє прес-служба ПФУ.
«У «Електронній трудовій книжці» інформація відображається про всі трудові відносини працівника за даними звітних відомостей роботодавця. Також міститься інформація про сплачені страхові внески з 1998 року», – зазначається у повідомленні.
В ПФУ наголошують, що це зручний для громадян сервіс, «який дозволяє дізнаватись детальну інформацію про свою трудову діяльність, а також про сплачені страхові внески».
«У разі втрати паперової трудової книжки не потрібно витрачати час на відновлення даних, адже вони будуть збережені в електронному форматі»,- йдеться в повідомленні.
ПФУ також зазначає, що застраховані особи та роботодавці також зможуть надавати інформацію про трудову діяльність до 1998 року у вигляді сканованих копій передбачених законодавством документів, засвідчених кваліфікованим електронним підписом. Наразі розробляється відповідний порядок.