Пенсійний фонд увів «Електронну трудову книжку»

Пенсійний фонд увів «Електронну трудову книжку»

Завдяки новому сервісу громадяни можуть переглянути інформацію про сплачені страхові внески з 1998 року

Пенсійний фонд увів «Електронну трудову книжку»
фото www.facebook.com/pfu.gov.ua

Пенсійний фонд України (ПФУ) створив новий сервіс на веб-порталі електронних послуг, який дозволяє громадянам переглядати відомості про трудову діяльність, – «Електронна трудова книжка». Про це повідомляє прес-служба ПФУ.

«У «Електронній трудовій книжці» інформація відображається про всі трудові відносини працівника за даними звітних відомостей роботодавця. Також міститься інформація про сплачені страхові внески з 1998 року», – зазначається у повідомленні.

В ПФУ наголошують, що це зручний для громадян сервіс, «який дозволяє дізнаватись детальну інформацію про свою трудову діяльність, а також про сплачені страхові внески».

«У разі втрати паперової трудової книжки не потрібно витрачати час на відновлення даних, адже вони будуть збережені в електронному форматі»,- йдеться в повідомленні.

ПФУ також зазначає, що застраховані особи та роботодавці також зможуть надавати інформацію про трудову діяльність до 1998 року у вигляді сканованих копій передбачених законодавством документів, засвідчених кваліфікованим електронним підписом.  Наразі розробляється відповідний порядок.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло