Пенсійний фонд увів «Електронну трудову книжку»
Завдяки новому сервісу громадяни можуть переглянути інформацію про сплачені страхові внески з 1998 року

Пенсійний фонд України (ПФУ) створив новий сервіс на веб-порталі електронних послуг, який дозволяє громадянам переглядати відомості про трудову діяльність, – «Електронна трудова книжка». Про це повідомляє прес-служба ПФУ.
«У «Електронній трудовій книжці» інформація відображається про всі трудові відносини працівника за даними звітних відомостей роботодавця. Також міститься інформація про сплачені страхові внески з 1998 року», – зазначається у повідомленні.
В ПФУ наголошують, що це зручний для громадян сервіс, «який дозволяє дізнаватись детальну інформацію про свою трудову діяльність, а також про сплачені страхові внески».
«У разі втрати паперової трудової книжки не потрібно витрачати час на відновлення даних, адже вони будуть збережені в електронному форматі»,- йдеться в повідомленні.
ПФУ також зазначає, що застраховані особи та роботодавці також зможуть надавати інформацію про трудову діяльність до 1998 року у вигляді сканованих копій передбачених законодавством документів, засвідчених кваліфікованим електронним підписом. Наразі розробляється відповідний порядок.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].