АТ «Укрзалізниця у 2019 році прийняла в експлуатацію 18 нових пасажирських вагонів українського виробництва, з яких 16 вагонів – купейного типу і ще два вагони типу СВ. Крім того, компанія передплатила поставку ще 26 вагонів, які мають надійти 2020 року. Про це повідомляє пресслужба «Укрзалізниці».
У нових вагонах використані сучасні матеріали, суттєво підвищений рівень комфорту. На вимогу «Укрзалізниці» 70% обладнання вагона вітчизняного виробництва, у тому числі системи кондиціювання та вітчизняні вакуумні туалети. Також у вагонах передбачені розетки на рівні верхніх полиць, збільшена кількість розеток у проходах. До того ж у кожному купе відчиняються кватирки, а вода для чаю нагрівається безвідносно руху поїзда і є гарячою вже при посадці пасажирів. Нові вагони будуть включені до складу фірмових поїздів.
Окрім закупівлі нових вагоні, «Укрзалізниця» проводить капітально-відновлювальний ремонт (КВР) вагонів, подовжуючи термін їхньої експлуатації. «Минулого року компанія оновила 29 вагонів: термін їх експлуатації продовжили на 14 років. Загальна сума інвестицій у капітально-відновлювальний ремонт 2019 року перевищив 340 млн грн. Із вагонів, що пройшли КВР, торік сформували нічний експрес «Київ – Маріуполь», новий поїзд «Київ – Чернівці», другий склад поїзда «Київ – Запоріжжя – Київ», новий склад поїзда «Київ – Лисичанськ», що дозволило збільшити періодичність його курсування», – повідомляє пресслужба.
В «УЗ» підкреслили, що придбання пасажирських вагонів здійснюється за кошти компанії, адже «Укрзалізниця» не отримує фінансування з державного бюджету для оновлення пасажирського рухомого складу, як це передбачено законом». «За результатами 2019 року збитки в пасажирському секторі (загалом у далекому та приміському залізничному сполученнях) можуть перевищити 12 млрд грн», – зазначається в повідомленні пресслужби «Укрзалізниці».
Довідка: новий пасажирський вагон купейного типу виробництва ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» призначений для перевезення 40 пасажирів зі швидкістю руху до 160 км/год та може експлуатуватися як на електрифікованих, так і на неелектрифікованих залізницях. Вагон обладнаний кліматичною системою, двома вакуумними туалетами закритого типу. Також у вагоні вдосконалена робота системи опалення в автоматичному режимі, передбачена установка додаткових фільтрів у системи опалення та водяного пожежогасіння. Встановлені більш потужні електричні перетворювачі для безперебійної роботи мікрохвильової печі, а також енергозберігаюче освітлення.
Нагадаємо: раніше Mind писав, що «Укрзалізниця» придбає ще 40 локомотивів General Electric. Новий рухомий склад значно поліпшить роботу на теплотязі та в цілому операційну діяльність компанії.
Також раніше повідомлялося, що голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов залишає свою посаду.