Європейський Союз з метою посилення боротьби проти «шахраїв і онлайн-шахраїв» увів нові правила захисту споживачів у інтернеті (New Deal for Customers). Про це повідомляється на сайті Європейської комісії, передає DW.
На компанії, що працюють у ЄС, можуть бути накладені серйозні санкції за порушення цих правил.
Невиконання правил «може коштувати компанії великого штрафу в розмірі не менше 4% від річного обігу», попередив єврокомісар з питань юстиції Дідьє Рейндерс. За словами заступника голови Єврокомісії Віри Юрової, «нові правила дадуть споживачам в цифровому світі такий високий захист, якого вони по праву заслуговують». Юрова закликала країни ЄС прийняти нові правила «без зволікання». На це відведено термін до двох років.
Серед іншого нові правила забороняють продавцям використовувати ботів для оптової купівлі квитків на концерти чи спортивні заходи з метою перепродажу за завищеною ціною. Також заборонено розміщувати на сайтах фальсифіковані відгуки споживачів, а в разі посилання на зниження цін вимагається вказувати, якою була ціна на товар або послугу за 30 днів до цього.
Нагадаємо: у травні 2018 року набули чинності Норми загального захисту даних ЄС (General Data Protection Regulation, GDPR), які наділяють користувачів інтернету правом знати, які дані про них збережені онлайн і як вони використовуються. До цього часу в усіх державах Євросоюзу діяли національні норми, які базувалися на загальних установках ЄС, розроблених в 1995 році, але істотно відрізнялися в кожній окремій країні.