З 16 січня року починають діяти норми статті 32 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» (ухвалений ВР 25 квітня 2019 року): вся реклама на телебаченні, радіо, а також у друкованих виданнях має бути виконана лише українською мовою.
Про це повідомляє Нацрада з питань телебачення і радіомовлення.
Водночас телерадіокомпанії закордонного мовлення, що ведуть мовлення однією або кількома офіційними мовами Європейського Союзу, поряд із державною мовою можуть розміщувати рекламу офіційними мовами Європейського Союзу, повідомляє Регулятор.
У друкованих ЗМІ, що видаються однією з офіційних мов ЄС, дозволено подавати рекламу цією ж мовою.
За порушення цих вимог «мовного закону» Регулятор накладатиме штрафу від двохсот до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян – тобто від 3 400 до 5 100 грн.
За перше порушення виноситимуть попередження.
Як повідомляв Mind, оновлений закон «Про рекламу» забороняє рекламувати більшість об’єктів на ринку житлового будівництва України. Також згідно чинного закону, тепер в рекламі можна порівнювати свої товари з аналогами конкурентів.