Із 16 січня вся реклама в Україні має бути державною мовою
Порушників будуть штрафувати максимум на 5 100 грн

З 16 січня року починають діяти норми статті 32 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» (ухвалений ВР 25 квітня 2019 року): вся реклама на телебаченні, радіо, а також у друкованих виданнях має бути виконана лише українською мовою.
Про це повідомляє Нацрада з питань телебачення і радіомовлення.
Водночас телерадіокомпанії закордонного мовлення, що ведуть мовлення однією або кількома офіційними мовами Європейського Союзу, поряд із державною мовою можуть розміщувати рекламу офіційними мовами Європейського Союзу, повідомляє Регулятор.
У друкованих ЗМІ, що видаються однією з офіційних мов ЄС, дозволено подавати рекламу цією ж мовою.
За порушення цих вимог «мовного закону» Регулятор накладатиме штрафу від двохсот до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян – тобто від 3 400 до 5 100 грн.
За перше порушення виноситимуть попередження.
Як повідомляв Mind, оновлений закон «Про рекламу» забороняє рекламувати більшість об’єктів на ринку житлового будівництва України. Також згідно чинного закону, тепер в рекламі можна порівнювати свої товари з аналогами конкурентів.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].