Новий закон про рекламу: частина забудовників має припинити рекламу своїх об’єктів – експерт

Новий закон про рекламу: частина забудовників має припинити рекламу своїх об’єктів – експерт

Прогнозують, що реклама ризикованих об'єктів будівництва переміститься в інтернет-простір

Новий закон про рекламу:  частина забудовників має припинити рекламу своїх об’єктів – експерт
pixabay.com

Оновлений закон «Про рекламу» забороняє рекламувати більшість об’єктів на ринку  житлового будівництва України. Зокрема, коли забудовником виступає фізична особа, яка залучає кошти за договорами купівлі-продажу майнових прав або спільної діяльності.

Про це розповів Mind адвокат, старший юрист LF TOTUM Сергій Радченко

1 грудня набрав чинності закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо удосконалення порядку надання адміністративних послуг у сфері будівництва та створення єдиної державної електронної системи у сфері будівництва» (№ 199-IX).

Сергій Радченко нагадав, що цей закон фактично відкоригував вимоги до реклами об'єктів будівництва, які були встановлені прийнятим перед цим законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення порядку ліцензування господарської діяльності» від 2 жовтня 2019 року №139-IX.

«З моменту набуття чинності закону реклама об'єктів житлового будівництва з метою залучення коштів дозволяється лише за наявності права власності або користування земельною ділянкою, на якій споруджується об'єкт, та права на виконання будівельних робіт» – роз’яснив експерт.

Та найбільший резонанс для будівельного ринку, на думку Сергія Радченка, несе заборона реклами об’єктів будівництва, для яких кошти фізичних та юридичних осіб залучаються не через фонди фінансування/операцій з нерухомістю; інститути спільного інвестування чи шляхом випуску цільових облігацій.

Тож забудовникам, які працюють на ринку із прямим залученням коштів фізичних та юридичних осіб, доведеться переглянути свою політику ведення бізнесу, вважає юрист.

Так, у разі коли забудовником об'єктів житлового будівництва виступає фізична особа, яка ще й залучає кошти за договорами купівлі-продажу майнових прав, або, наприклад, спільної діяльності – рекламувати такі об'єкти заборонено.

Радченко наголошує, що реклама об’єктів будівництва, що опинились поза законом про рекламу, скоріш за все переміститься туди, де держава наразі не має механізмів її контролювати.

«Передбачаємо, що після набуття чинності вищезазначених змін у Закон України «Про рекламу» та закриття консервативних каналів, реклама ризикованих об'єктів будівництва переміститься в інтернет-простір, де за відсутності спеціального органу, який би здійснював контроль за дотриманням законодавства про рекламу в мережі інтернет, значно складніше здійснити контроль» – вважає юрист.

Як і кому готуватися до нововведень та яку рекламу законотворці забули заборонити – читайте у матеріалі Mind.

Нагадаємо, 11 грудня в Україні набув чинності закон про умови використання порівняльної реклами.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло