Reuters відкриває новий підрозділ, який допомагатиме Facebook в боротьбі з фейками

Агентство використає свій багаторічний досвід фактчекінгу

фото Shutterstock

Міжнародне агентство новин Reuters застосує свій досвід перевірки інформації для пошуку фейків в Facebook і Instagram. Агентство відкрило новий підрозділ, Reuters Fact Check, співробітники якого будуть вивчати фотографії, відео, тексти новин та інший контент в соцмережі англійською та іспанською мовами. Про це пише TechCrunch.

Команда з чотирьох співробітників агентства в координації з Facebook звертатиме увагу на матеріали, які здаються підозрілими редакції Reuters чи адміністрації Facebook. Експерти складатимуть свої висновки про те, фейковим є зміст чи справжнім, результати публікуватиме в блозі. Цю інформацію Facebook буде використовувати, щоб відзначити пости з фейкових акаунтів і обмежить їх поширення, прибравши в кінець стрічки.

Поки що 4 співробітників будуть працювати по двоє в Вашингтоні і в Мехіко, надалі їх кількість може зрости, оскільки агентство і соцмережа планують співпрацювати як до президентських виборів в США в 2020 році, так і після.

Всього в Reuters працюють більше 25 000 чоловік.

Як повідомлялося, Facebook запропонувала кільком американським ЗМІ угоду, згідно з якою вона буде щорічно платити їм по $3 млн за право публікації їхніх новин в новому розділі соціальної мережі. Серед тих, хто отримали пропозицію – ABC News, The Washington Post, Bloomberg, а також видавець WSJ – Dow Jones.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS