Facebook запускає розділ новин і пропонує мільйони доларів інформагентствам за участь
Запуск розділу новин може відбутися вже восени

Соцмережа Facebook запропонувала кільком американським ЗМІ угоду, за якою вона щороку буде їм виплачувати по $3 млн в обмін на розміщення їх новин у новому розділі соцмережі, повідомляє The Wall Street Journal, на яку посилається Forbes.
Серед інформагентств отримали пропозицію – ABC News, The Washington Post, Bloomberg. За словами джерел, Facebook дозволить ЗМІ вибирати спосіб розміщення матеріалів: це може бути публікація в соцмережі всього тексту або ж тільки заголовка з посиланням на сайт видання. Поки що невідомо, чи погодилися будь-які ЗМІ на пропозицію компанії.
Новинна вкладка Facebook знаходиться на стадії розробки, але відомо, що вона буде відокремлена від розділу, де публікуються історії з регіональних ЗМІ. Соцмережа також планує збирати відгуки від представників ЗМІ, щоб покращити нову вкладку, запуск якої може відбутися вже восени.
Про можливість створення розділу новин засновник Facebook Марк Цукерберг говорив в бесіді з главою видавництва Axel Springer Матіасом Депфнером. Тоді мільярдер відзначав, що прагне поширювати «більш якісні новини», створивши окрему «бізнес-модель і екосистему для її підтримки». За задумом Цукерберга, окремий розділ підійде користувачам, які хочуть частіше дізнаватися новини з соцмережі.
Нагадаємо, компанія Facebook додасть в назви додатків Instagram і WhatsApp і свою назву – таким чином Цукеберг хоче показати, «хто тут босс».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].