Reuters відкриває новий підрозділ, який допомагатиме Facebook в боротьбі з фейками
Агентство використає свій багаторічний досвід фактчекінгу

Міжнародне агентство новин Reuters застосує свій досвід перевірки інформації для пошуку фейків в Facebook і Instagram. Агентство відкрило новий підрозділ, Reuters Fact Check, співробітники якого будуть вивчати фотографії, відео, тексти новин та інший контент в соцмережі англійською та іспанською мовами. Про це пише TechCrunch.
Команда з чотирьох співробітників агентства в координації з Facebook звертатиме увагу на матеріали, які здаються підозрілими редакції Reuters чи адміністрації Facebook. Експерти складатимуть свої висновки про те, фейковим є зміст чи справжнім, результати публікуватиме в блозі. Цю інформацію Facebook буде використовувати, щоб відзначити пости з фейкових акаунтів і обмежить їх поширення, прибравши в кінець стрічки.
Поки що 4 співробітників будуть працювати по двоє в Вашингтоні і в Мехіко, надалі їх кількість може зрости, оскільки агентство і соцмережа планують співпрацювати як до президентських виборів в США в 2020 році, так і після.
Всього в Reuters працюють більше 25 000 чоловік.
Як повідомлялося, Facebook запропонувала кільком американським ЗМІ угоду, згідно з якою вона буде щорічно платити їм по $3 млн за право публікації їхніх новин в новому розділі соціальної мережі. Серед тих, хто отримали пропозицію – ABC News, The Washington Post, Bloomberg, а також видавець WSJ – Dow Jones.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].