Згідно з внутрішніми документами, які вдалось переглянути CNBC, технологічний гігант Google скорочує свої маркетингові бюджети навпіл на друге півріччя 2020 року.
Представник компанії підтвердив цю інформацію та додав, що скорочення може торкнутись й інших пунктів витрат, оскільки плани все ще перебувають у плані «перекалібрування».
«Ми переоцінюємо темпи наших інвестиційних плані на решту 2020 року і зосередимося на низці важливих маркетингових заходів, – пояснив він. – Ми продовжуємо мати надійний маркетинговий бюджет, особливо в області цифрових технологій».
На тлі появи цієї новини акції Google впали на майже на 2%.
Окрім того, компанія заявила про тимчасове припинення набору нових працівників. Мова про різкі скорочення бюджету або персоналу не йде.
До початку пандемії Google очікував збільшення витрат на маркетинг у порівнянні з попереднім роком. Компанія витратила $18,46 млрд на продажі та маркетинг в 2019 році. Вказана сума включає рекламні витрати, а також винагороду працівникам, які займаються в компанії продажами та маркетингом. Річний звіт показує, що в минулому році чисельність персоналу збільшилась як мінімум на 15%. Крім того, за 2019 рік витрати на рекламу та рекламні послуги збільшились на $402 млн.
«Подібно фінансовій кризі 2008 року, уся світова економіка страждає, і Google та Alphabet не захищені від наслідків глобальної пандемії, – заявив гендиректор компанії Сунлар Пічаї. – Ми існуємо в екосистемі партнерств та взаємопов’язаних підприємств, багато з яких зараз відчувають значні труднощі».
Apple та Google оголосили про своє унікальне партнерство, компанії сповіщатимуть користувачів про їхні контакти з хворими на коронавірус. Більше про ініціативу можна дізнатись із матеріалу Mind.