Google удвічі скоротила маркетингові бюджети та припинила наймати нових працівників
Компанія переглядає свій інвестиційний план на 2020 рік на тлі пандемії коронавірусу

Згідно з внутрішніми документами, які вдалось переглянути CNBC, технологічний гігант Google скорочує свої маркетингові бюджети навпіл на друге півріччя 2020 року.
Представник компанії підтвердив цю інформацію та додав, що скорочення може торкнутись й інших пунктів витрат, оскільки плани все ще перебувають у плані «перекалібрування».
«Ми переоцінюємо темпи наших інвестиційних плані на решту 2020 року і зосередимося на низці важливих маркетингових заходів, – пояснив він. – Ми продовжуємо мати надійний маркетинговий бюджет, особливо в області цифрових технологій».
На тлі появи цієї новини акції Google впали на майже на 2%.
Окрім того, компанія заявила про тимчасове припинення набору нових працівників. Мова про різкі скорочення бюджету або персоналу не йде.
До початку пандемії Google очікував збільшення витрат на маркетинг у порівнянні з попереднім роком. Компанія витратила $18,46 млрд на продажі та маркетинг в 2019 році. Вказана сума включає рекламні витрати, а також винагороду працівникам, які займаються в компанії продажами та маркетингом. Річний звіт показує, що в минулому році чисельність персоналу збільшилась як мінімум на 15%. Крім того, за 2019 рік витрати на рекламу та рекламні послуги збільшились на $402 млн.
«Подібно фінансовій кризі 2008 року, уся світова економіка страждає, і Google та Alphabet не захищені від наслідків глобальної пандемії, – заявив гендиректор компанії Сунлар Пічаї. – Ми існуємо в екосистемі партнерств та взаємопов’язаних підприємств, багато з яких зараз відчувають значні труднощі».
Apple та Google оголосили про своє унікальне партнерство, компанії сповіщатимуть користувачів про їхні контакти з хворими на коронавірус. Більше про ініціативу можна дізнатись із матеріалу Mind.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].